• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

رئیس دادگستری کیش :سکوت سازمان های بین المللی مهر تاییدی بر جنایت رژیم صهیونیستی است

  • کد خبر : 628
  • 11 تیر 1395 - 0:40
رئیس دادگستری کیش :سکوت سازمان های بین المللی مهر تاییدی بر جنایت رژیم صهیونیستی است

رئیس دادگستری کیش گفت : رژیم صهیونیستی بیشترین نسل کشی و جنایت را در جهان مرتکب شده است و سکوت سازمان ها و مجامع بین المللی مهر تاییدی بر این جنایات است . محمد شنبه زاده روز پنجشنبه با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس در به خاک وخون کشیدن مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت […]

رئیس دادگستری کیش گفت : رژیم صهیونیستی بیشترین نسل کشی و جنایت را در جهان مرتکب شده است و سکوت سازمان ها و مجامع بین المللی مهر تاییدی بر این جنایات است .

محمد شنبه زاده روز پنجشنبه با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس در به خاک وخون کشیدن مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت : سازمان های بین المللی سالهاست جنایات رژیم جعلی و اشغالگر قدس را مشاهده می کنند اما جرائت حمایت از مظلومان را ندارند و تنها از نام خود به عنوان یک ابزار استفاده می کنند.
وی تصریح کرد : برخی از کشورهای اسلامی که خود را داعیه اسلام و مسلمانان می دانند و تحت سلطه امریکا بوده و هستند نه تنها حامی و پشتیبان مظلومان و ستمدیدگان نیستند بلکه به صورتی آشکار حمایت خود را از جنایت کاران رژیم صهیونیستی اعلام می کنند.
شنبه زاده گستردگی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را سبب افزایش وحدت بیشتر بین مسلمانان دانست و افزود : جهان اسلام نشان داده است که ظلم هیچگاه پایدار نخواهد ماند چرا که با وجود شخصیت های روشنگری چون حضرت امام خمینی (ره) و آگاهی بخشی ایشان نسبت به جنایات رژیم جعلی صهوینیتسی فلسطین تنها نخواهد ماند.
وی گفت : مردم ایران و انقلابیون برخی کشورها به تاسی از تفکر امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب همچنان در مقابل قدرت های دشمنان دین و اسلام ایستادگی و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند .
رئیس دادگستری کیش با ابراز تنفر از هر گونه ظلم به مسلمانان و غیر مسلمانان در جهان از مردم خواست تا بر اساس عدالت محوری و حفظ وحدت در حمایت ازمظلومان فلسطین در این راهپیمایی همچون سالهای گذشته حضوری پرشور داشته باشند و جنایت های ننگین رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.
وی گفت : حضور مردم نقشه های دشمنان اسلام را در ایجاد فرقه های جعلی به نام اسلام و تفرقه بین مسلمانان به گور خواهد برد.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز قدس نامگذاری شده است .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=628
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.