• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش برای حضور در راهپیمایی روز قدس

  • کد خبر : 626
  • 11 تیر 1395 - 0:29
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش برای حضور در راهپیمایی روز قدس

ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای از اقشار مختلف مردم جزیره کیش برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام انزجار از اقدامات رژیم صهیونیستی در قابل مردم فلسطین دعوت کرد. در این بیانیه آمده است : روز جهانی قدس یادآوری یک تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان […]

ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای از اقشار مختلف مردم جزیره کیش برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام انزجار از اقدامات رژیم صهیونیستی در قابل مردم فلسطین دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است : روز جهانی قدس یادآوری یک تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان و مردم آزاده در سراسر جهان است تا با برگزاری مراسمی ، با شکوه و گسترده ، حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت با اشغالگران صهیونیستی جلوه گر سازند. در واقع روز قدس، روز حیات اسلام است؛ و این روز بزرگ نقاب از جریانهای تکفیری، داعشی و وهابی برمی‌دارد.
دفاع از حق،عدالت و مبارزه با مستکبران عالم، روحِ روز جهانی قدس است که معمار کبیر انقلاب اسلامی، آن را در میان مسلمانان و بلکه همه ملت های آزاده به یادگار گذاشت . روز قدس، نماد مقاومت جبهه خدا محورِ مستضعفان در برابر دنیای شیطانی استکبار است؛ این خیزش مبارک جهانی، اتحاد مسلمانان، استیفای حقوق مردم مظلوم فلسطین و قطع رگ حیات رژیم رذل و منحوس صهیونیستی را نوید می‌دهد.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : رژیم غاصب صهیونیستی امروزه از فشار تحقیر در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، ۸ روزه و جنگ در نوار غزه؛ به ریسمان پوسیده جنگ ‌های مسلمان کُشِ نیابتی چنگ زده و دست دوستی خود را به عنوان تروریسم دولتی به سوی کشورهای خودباخته و تروریست پرور دراز کرده است. اما به فضل الهی نفس این جنایتکاران به شماره افتاده و وعده الهی نزدیک است.
در این بیانیه، ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش از تمام مردم خداجوی و اقشار گوناگون جزیره زیبای کیش برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس که یک پدیده باز دارنده برای توقف و کندی زیاده خواهی های امریکا و صهیونیسم در جهان اسلام است دعوت می کند.
لازم به ذکر است که این راهپیمایی از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۱۱ تیر آغاز می شود و مسیر آن از روبروی پردیس دانشگاه تهران به سمت مصلی می باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=626
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.