• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

فضای امروز کشور بیش از هر زمان دیگر نیازمند آگاهی بخشی، ارتباط موثر، اعتدال و امید است

  • کد خبر : 6055
  • 16 مرداد 1396 - 8:15
فضای امروز کشور بیش از هر زمان دیگر نیازمند آگاهی بخشی، ارتباط موثر، اعتدال و امید است

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام ایشان بدین شرح می باشد:

« ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ»

روز خبرنگار یاد آور عزم و همت مجاهدانه مردان و زنانی است که برای روایت حق و حقیقت، بیرق اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و با همتی بلند و اندیشه ای آزاد، مسیر اعتدال را با نگاهی عدالت محور می پیماند. مجاهدانی که در عمل به رسالت بزرگ خویش و حفظ حرمت قلم از نثار جان خود هراسی ندارند.

۱۷ مرداد روز خبرنگار فرصتی ارزشمندی است برای عرض تبریک و خدا قوت به انسان های بلند همتی که  با دوری از حب و بغض و تعصب برای باز نمایی حقایق جامعه می کوشند و وجدان بیدار زمان خویش هستند.

فضای امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگر نیازمند آگاهی بخشی، ارتباط موثر، اعتدال و امید است و رسانه ها موثرترین عوامل ایجاد و تثبیت چنین فضایی هستند تا منافع ملی کشور حفظ شده و حرکت ایران اسلامی در مسیر موفقیت تسریع و تضمین شود.

در جزیره کیش نیز تلاش اصحاب سخت کوش رسانه انعکاس مناسب فعالیت های دولت تدبیر و امید را در جهت رونق و آبادانی این خطه زر خیز از ایران اسلامی به همراه داشته است. فعالیتی پویا و ارزشمند که شایسته است با هدف معرفی بهتر کیش در عرصه ملی و بین المللی بیش از پیش قوت گیرد.

ضمن تبریک روز گرانقدر خبرنگار به یکایک مجاهدان عرصه رسانه و با درود به روان پاک شهیدان خانواده بزرگ اطلاع رسانی که در راه پاسداری از حق و حقیقت و اعتلای نام ایران اسلامی، دلاورانه ایستادند از درگاه خداوند متعال برای تمامی خبرنگاران متعهد و کوشای سرزمین مان، به ویژه اصحاب محترم رسانه در جزیره زیبای کیش سعادت و سلامت و توفیق پویشی آگاهانه  از درگاه حضرت حق مسئلت می نمایم.

علی اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6055
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.