• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برگزاری رقابت های ورزشی مختلف در ماه مبارک رمضان کیش

  • کد خبر : 597
  • 13 خرداد 1395 - 23:39
برگزاری رقابت های ورزشی مختلف در ماه مبارک رمضان کیش

معاون ورزش و آموزش شرکت توسعه وسرمایه گذاری کیش گفت : رقابت های جام رمضان کیش امسال در دو بخش بانوان و آقایان و در ۳۴ رشته مختلف ورزشی برگزار می شود. حسین جلالی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مورد این رقابت ها اظهار داشت :بر اساس برنامه ریزی های به […]

معاون ورزش و آموزش شرکت توسعه وسرمایه گذاری کیش گفت : رقابت های جام رمضان کیش امسال در دو بخش بانوان و آقایان و در ۳۴ رشته مختلف ورزشی برگزار می شود.

حسین جلالی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مورد این رقابت ها اظهار داشت :بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده امسال نیز همچون سال های گذشته، رقابت های ورزشی با عنوان ”جام رمضان ‘ در ۲۱ رشته برای مردان و ۱۳ رشته ویژه بانوان برگزار می شود.
وی با اعلام اینکه این رقابت ها از ۱۸ خرداد ماه همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد افرود: تیراندازی ، تنیس روی میز ، اسکیت ، تکواندو، اسکواش ، بدمینتون ، کاراته ، شنا ، والیبال ، ژیمناستیک ، تیراندازی با کمان ، شطرنج و تنیس از رشته های در نظرگرفته شده برای رقابت های جام رمضان ویژه بانوان است .
کشتی ،کونگ فو ، دو ومیدانی ناشنوایان ، هندبال ، والیبال، هندبال ساحلی ، بستکبال ، بدمینتون ، تنیس روی میز،ژیمناستیک ، تنیس ، شطرنج ، تکواندو، فوتسال ، تیراندازی( تفنگ بادی ) ، اسکواش ، تیراندازی با کمان ، بوکس ، اسکیت ، کاراته و شنا نیز رشته های ویژه مردان در جام رمضان کیش است که معاون ورزش و آموزش شرکت توسعه و سرمایه گذاری کیش بدان اشاره کرد.
وی تصریح کرد : این رقابت ها در بخش های تیمی و انفرادی و در رده های مختلف سنی برگزار خواهد شد .
جلالی اضافه کرد : ورزشکاران می توانند برای ثبت نام و حضور در این رقابت ها به معاونت ورزش و آموزش شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و یا هیات های ورزشی راجعه کنند.
رقابت های جام رمضان امسال از ۱۸ خرداد تا ۱۳ تیرماه جاری در جزیره کیش برگزار می شود.
سال گذشته این رقابت ها در۲۲ رشته برای مردان و ۱۴ رشته ویژه زنان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=597
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.