• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
8

جوابیه روابط عمومی کیش ایر در خصوص درگیرى بین مسافران و پرسنل این شرکت + فیلم

  • کد خبر : 5860
  • 08 مرداد 1396 - 11:20

جوابیه مدیریت روابط عمومی کیش ایر در خصوص درگیرى مسافران با پرسنل ترافیک کیش ایر به دلیل تأخیر.

به گزارش کیشوند نیوز، پرواز جمعه شب کیش ایر به شماره ٧٠٨٠ که قرار بود ساعت ٢٣:۵٠ انجام شود،۵:٣٠ بامداد شنبه انجام شد و باعث بوجود آمدن درگیری بین چند تن از مسافران با مسئولان کیش ایر شد. پس از انتشار کلیپ این درگیری در فضای مجازی، روابط عمومی کیش ایر جوابیه ای جهت شفاف سازی موضوع و عذرخواهی از مسافران منتشر کرد. متن این جوابیه بدین شرح می باشد:

ابتدا ضمن عرض پوزش از کلیه مسافرین پرواز بابت تاخیر پروازی بوجود آمده به اطلاع میرساند، پرواز شماره ٧٠٨٠ که بر اساس ساعت درج شده در بلیط مسافرین میبایست ساعت ٢٣:۵٠ برقرار می گردید با اطلاع رسانی قبلی به مسافرین محترم پروازى براى ساعت یک بامداد برنامه ریزی گردید
پس از استقرار کروی پروازى جهت آماده سازی پرواز هواپیما با مشکل فنی مواجه گردیده و عوامل فنى بلافاصله اقدامات لازم را بمنظور رفع مشکل بعمل آورده اند.
باعنایت به اینکه امکان پیش بینی زمان جهت رفع مشکل بوجود آمده متصور نبوده است، مراتب بروز تاخیر بلحاظ مشکل فنی ضمن عرض عذرخواهی از طریق اطلاعات فرودگاه بین المللی جزیره کیش به اطلاع مسافرین محترم پروازی رسانیده شده است.
لکن یکی از مسافرین ضمن حضور در جلوی دفتر ترافیک کیش ایر ضمن ابراز اعتراض نسبت به تاخیر ایجاد شده شروع به هتاکی نسبت به کارمند ترافیک مستقر در دفتر مینماید و کارمند مربوطه از ایشان درخواست حفظ آرامش مینماید.
لکن مسافر محترم آرام نشده و کارمند مذکور از ایشان تقاضای مراجعه به دفتر نیروی انتظامى جهت حل و فصل موضوع رامینماید سپس در حالی که مسافر به همراه ایشان در حال مراجعه به دفتر نیروی انتظامی بوده اند مسافر دیگر از پشت به کارمند کیش ایر حمله ور گردیده که با وساطت کارمند مدیریت ترمینال مستقر در فرودگاه جلوی درگیری ایشان گرفته می شود.
شایان ذکر صحت موضوع مطروحه از طریق مدیریت ترمینال فرودگاه کیش اخذ گردیده است و فیلم پخش شده صرفا زمان جداشدن نفرات را به نمایش گذاشته است و در صورت نمایش کامل فیلم، اصل قضیه مشخص میگردد
در خاتمه ضمن عرض پوزش مجدد از مسافرین محترم بابت تاخیر پرواز اعلان مینماید:
“از انجایی که حفظ اصل مشتری مداری از ارکان مهم در شرکت هواپیمایی کیش میباشد و مسافرین محترم پروازی ولی نعمتان شرکت هستند ؛ لذا در صورت بروز تاخیر تمامی اقدامات جهت به حداقل رساندن تاخیر مترتبه توسط کلیه عوامل عملیاتی دست اندرکار صورت میپذیرد و بر اساس دستورالعملهای صادره اطلاع رسانی و اقدامات لازم از جانب عوامل مستقر در فرودگاهها بمنظور رعایت حقوق مسافرین پروازی انجام میگردد و در صورت مواجه شدن با مواردی که مغایر با اصل مشتری مداری خواهد بود، قطعاً برخوردهای انضباطی با نفرات خاطی توسط مدیریت شرکت به منظور عدم تکرار موضوع صورت میپذیرد؛لذا حفظ آرامش مسافرین پروازى در زمان بروز تاخیرات قطعاً در ارائه خدمات بهتر تاثیر گذارخواهد بود.

منبع: کن نیوز
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5860
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.