• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اعتماد آفرینی، ارائه خدمات با کیفیت و دریافت رضایتمندی رمز موفقیت صنعت گردشگری (+تصاویر)

  • کد خبر : 5853
  • 07 مرداد 1396 - 13:28
اعتماد آفرینی، ارائه خدمات با کیفیت و دریافت رضایتمندی رمز موفقیت صنعت گردشگری (+تصاویر)

در راستای بالا بردن کیفیت یادگیری در آموزش موضوعات گردشگری، دومین سمیتئاتر مدیریت حرفه ای خدمات هتلداری در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، در راستای بالا بردن کیفیت یاد گیری در آموزش در حوزه خدمات گردشگری، دومین سمیتئاتر مدیریت حرفه ای خدمات هتلداری با حضور هنرمندان حرفه ای تئاتر و تلویزیون از ساعت ۹ تا ۱۴ روز شنبه ۷ مرداد با حضور  محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، تقی تهرانی مدیرعامل موسسه آموزش علوم و فنون کیش و دبیر علمی این همایش، نیما کیمیایی سخنران این سمیتئاتر و نویسنده کتاب برگ برنده مذاکرات، دست اندرکاران، مدیران، سرپرستان و کارکنان هتل ها و مراکز اقامتی کیش و علاقمندان به صنعت هتلداری کشور در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

در این سمیتئاتر محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، با بیان اینکه زبان، گویش و آموزش در دنیای امروزی تغییر کرده است گفت: تمام کسانی که در حوزه گردشگری کیش به فعالیت مشغول هستند الگویی واقعی و مناسب در این حیطه در کشور به شمار می روند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد اصلی منطقه آزاد کیش گردشگری است، افزود: کسانی که در بخش های مختلف حوزه گردشگری  فعالیت می کنند می توانند حس اعتماد را با خدمات رسانی با کیفیت به گردشگران ایجاد کنند و آنان را برای سفر مجدد به کیش ترغیب و تشویق کنند. این اقدامات رمز موفقیت صنعت گردشگری است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ابراز امیدواری جهت تداوم برگزاری این سمیتئاترها عنوان کرد: در این روش باز آفرینی نحوه خدمات دهی با زبان هنر است و از این طریق به نقاط قوت و ضعف های خود پی می بریم  و تاثیر و باز خورد مثبتی دریافت خواهیم کرد. با تداوم این برنامه ها و تشویق مدیران در حوزه های مختلف از جمله تاکسی رانی، تفریحات دریایی، رستوران ها و مراکز اقامتی سعی در ارتقاء صنعت گردشگری در کیش  داریم.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه تمام افرادی که در حوزه گردشگری به فعالیت مشغولند تمام وقت و حتی در تعطیلات رسمی ملی و مذهبی نیز در حال خدمات رسانی به گردشگران هستند، اظهار داشت: با توجه به سختی کار، باید شریطی را فراهم آورد تا خدمات رسانی با بهترین کیفیت به گردشگران انجام شود زیرا در صنعت پررقابت گردشگری در دنیای امروز کیفیت و خلاقیت حرف اول را می زند.

وی با اشاره به  نظارت سامانه سناک به بخش های مختلف گردشگری کیش افزود: همکاران ما در معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تلاش می کنند  با نظارت دقیق و مستمر و رفع کاستی ها، خدمات شایسته ای به گردشگران ارائه کنند.

محمد محب خدایی در پایان گفت: اساتید مربوطه با تمام توان این سمیئاتر ها را برگزار می کنند و با سخنرانی کمتر و اجرای نمایش بیشتر، آموزش را به گونه ای انجام می دهند که حداکثر بازدهی را داشته باشد. این آموزش ها می تواند از شبکه های مختلف رسانه ای نیز پخش شود و کیش نیز در این زمینه پایلوت شود.

همچنین در این مراسم، تقی تهرانی مدیر عامل موسسه آموزشی علوم و فنون کیش و دبیر علمی این همایش گفت: اهداف برگزاری دو دوره سمیتئاتر خدمات هتلداری در جزیره کیش ایجاد بستر توسعه برای اثربخشی کسب و کار در زمینه هتلداری است تا مدیران بتوانند  نظام مدیریتی و عوامل در اختیار خود را رصد و آسیب شناسی و دانش نیروی انسانی خود را به روز کنند. این آموزشها می تواند در بهره وری و ارتقاء خدمات رسانی تاثیر به سزایی داشته باشد.

تهرانی ضمن اشاره به اینکه به غیر از فعالان حوزه گردشگری کیش، از سایر شهرهای کشور در این برنامه شرکت کرده اند، گفت: ورود هر گردشگر داخلی می تواند برای یک نفر ایجاد شغل کند و با ورود هر گردشگر خارجی برای سه نفر شغل ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد کیش بر محور گردشگری است تاکید کرد: رضایتمندی یک گردشگر بهترین تبلیغ است. اگر گردشگری از خدمات گردشگری که دریافت کرده، رضایت داشته باشد، می تواند در سطح گسترده ای برای آن منطقه گردشگری تبلیغ کند.

تهرانی در پایان در خصوص این سمیتئاتر گفت: در این سمیتئاتر ۳۰ مورد بر اساس نیاز، اولویت بندی شده و در قالب سه پرده نمایش آموزش داده می شود و دکتر نیما کیمیایی آموزش های خود را بر مبنای این نمایش ها ارائه می دهد.

اجرای سه پرده نمایش، سمی مدیا با عنوان مستند سبز و کلیپ از دیگر بخش های این برنامه بود.

همچنین، در پایان این سمیتئاتر گواهی نامه معتبر به شرکت کنندگان اعطاء شد.

لازم به ذکر است، اولین سمیتئاتر حرفه ای خدمات هتلداری نیز دوم خرداد سالجاری با همکاری معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و موسسه آموزشی علوم و فنون برگزار شد.























عکاس : حسین تهوّری

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5853
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.