• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

انتخابات حوزه انتخابیه بندرلنگه‌، بستک، پارسیان و کیش باطل شد

  • کد خبر : 582
  • 30 اردیبهشت 1395 - 0:10
انتخابات حوزه انتخابیه بندرلنگه‌، بستک، پارسیان و کیش باطل شد

سیامک ره‌پیک سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور گفت: در جلسه امروز با بررسی گزارش‌های دریافتی با توجه به مخدوش بودن روند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه بندر لنگه، بستک و پارسیان و اثبات تخلفات صورت گرفته، صحت انتخابات در این حوزه تأیید نشد. دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس […]

سیامک ره‌پیک سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور گفت: در جلسه امروز با بررسی گزارش‌های دریافتی با توجه به مخدوش بودن روند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه بندر لنگه، بستک و پارسیان و اثبات تخلفات صورت گرفته، صحت انتخابات در این حوزه تأیید نشد.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان در استان هرمزگان با مشارکت ۶۷درصدی مردم در سه حوزه مرکز، بندر لنگه و میناب همراه بود که نتیجه انتخابات در حوزه انتخابیه بندرلنگه‌ به دور دوم کشاند.

براین اساس حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک و پارسیان آقایان احمد جباری و خالد زمزم نژاد به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.
خالد زمزم نژاد از جناح اصلاح طلبان و احمد جباری از جناح اصولگریان در دوره دوم انتخابات به رقابت پرداختند. بنا برآنچه که اعلام شد در این مرحله از مجموع ۱۰۰ هزار و ۸۲۹ رای ماخوذه در حوزه انتخابیه یندرلنگه ، پارسیان و بستک خالد زمزم نژاد با کسب ۶۰ هزار و ۷۵۹ رای به عنوان نماینده منتخب مردم انتخاب شد اما با توجه به جلسه شورای نگهبان در بررسی تایید صحت انتخابات این حوزه انتخابیه، به دلیل مخدوش بودن روند برگزاری انتخابات و اثبات تخلفات صورت گرفته، صحت انتخابات در این حوزه تأیید نشده است.
اسماعیل پاسالار رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه بندرلنگه نیز گفت: با توجه به جلسه شورای نگهبان در بررسی تایید صحت انتخابات، به دلیل مخدوش بودن روند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک و پارسیان و اثبات تخلفات صورت گرفته، صحت انتخابات در این حوزه تأیید نشده است.
وی افزود : در زمانی که شورای محترم نگهبان انتخابات این حوزه را تایید نکرده و باطل اعلام کند، انتخابات به میان دوره ای خواهد رفت.
رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه بندرلنگه در ادامه اضافه کرد: در این هنگام حوزه غرب هرمزگان نماینده ای در مجلس نخواهد داشت و باید مردم تا اعلام رسمی برگزاری انتخابات میان دوره ای صبر نمایند تا مجددا انتخابات برگزار شود که به احتمال زیاد همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سال۹۶ برگزار خواهد شد.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=582
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.