• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

انجام عمل جراحی زیبایی در بیمارستان کیش برای سه گردشگر آمریکایی و اروپایی + تصاویر

  • کد خبر : 5814
  • 05 مرداد 1396 - 13:42
انجام عمل جراحی زیبایی در بیمارستان کیش برای سه گردشگر آمریکایی و اروپایی + تصاویر

دکتر خلخالی در خصوص ورود اولین گروه گردشگران سلامت آمریکایی و اروپایی به بیمارستان کیش گفت: گروهی متشکل از ۱۵ بیمار از کشورهای آمریکایی و اروپایی که در خصوص توانمندی های پزشکان ایرانی و همچنین بیمارستان کیش تحقیق کرده بودند، برای انجام اعمال جراحی زیبایی جزیره کیش را انتخاب کردند.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر محمد خلخالی ضمن اشاره به تاکیدات مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر ارتقاء امکانات ، کادر پزشکی و پرستاری و خدماتی که در بیمارستان کیش ارائه می شود گفت: جزیره کیش با توجه به اجرای طرح تحول و توسعه درعرصه گردشگری سلامت، زمینه مناسبی را برای حضور گردشگران خارجی و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به آنان فراهم کرده است.

وی افزود: در این راستا تا کنون بیماران متعددی از چند کشور برای انجام اعمال جراحی و خدمات زیبایی مانند کاشت مو، جراحی بینی و تناسب اندام به این بیمارستان مراجعه کرده اند.

دکتر خلخالی در خصوص ورود اولین گروه گردشگران سلامت آمریکایی و اروپایی به بیمارستان کیش گفت: گروهی متشکل از ۱۵ بیمار از کشورهای آمریکایی و اروپایی که در خصوص توانمندی های پزشکان ایرانی و همچنین بیمارستان کیش تحقیق کرده بودند، برای انجام اعمال جراحی زیبایی جزیره کیش را انتخاب کردند که در مرحله نخست، سه نفر از این بیماران پس از بررسی و آزمایش های مربوطه، امروز در بیمارستان کیش تحت عمل جراحی زیبایی بینی، ترمیمی فک و پلاستیک صورت قرار گرفتند.

رئیس بیمارستان کیش با بیان اینکه این بیمارستان در تمام زمینه ها توانایی انجام اعمال جراحی را داراست، اظهار داشت: در بیمارستان تخصصی جزیره کیش اعمال جراحی مختلفی از جمله لاپاراسکوپی، زنان، ارتوپدی، مغز و اعصاب، عمومی، گوش و حلق و بینی و همچنین اقدامات درمانی در حوزه های بیماری های کبد، گوارش، پوست، استخوان و مفاصل انجام می شود که هر یک از این موارد یک ظرفیت خوب برای جذب گردشگران حوزه سلامت است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از گردشگران خارجی که در کیش خدمات درمانی دریافت کرده اند امروز سفیران معرفی امکانات و مزیت های درمانی کیش به مردم کشورشان هستند گفت: گردشگران خارجی به علت عدم نیاز به دریافت روادید به راحتی به سیستم پزشکی و کادر درمانی برای انجام جراحی های مختلف در بیمارستان کیش دسترسی دارند و به توانمندی پزشکان حاذق ایرانی آگاه هستند این دو مورد تنها بخشی از مزیت های گردشگری سلامت در جزیره کیش است که با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده بزودی شاهد تحول در توسعه گردشگری سلامت کیش خواهیم بود.

دکتر خلخالی در ادامه گفت: اعمال جراحی مشابهی که سابق در این بیمارستان انجام شده  از طریق سایت های خبری و شبکه های اجتماعی نیز اطلاع رسانی شده و بسیاری از گردشگران خارجی از این شبکه ها اطلاعات پزشکی را در خصوص بیمارستان کیش کسب می کنند.

رئیس بیمارستان ضمن اشاره به اینکه هزینه های اعمال جراحی در کیش بسیار ارزان تر از سایر کشورها است، گفت: یکی از دلایل انتخاب کیش توسط خارجی ها پایین بودن هزینه ها است هزینه درمانی این اعمال جراحی در سایر کشور ها ۱۰ برابر هزینه های کیش است و این مزیت در کنار دیگر پتانسیل های کیش مثل آرامش، امنیت، امکانات رفاهی و اقامتی، هوای پاک، طبیعت زیبا و دسترسی آسان، ظرفیت های خوب گردشگری سلامت کیش برای خارجی ها است.

وی افزود: گردشگران خارجی پیش از ورود به جزیره کیش پزشکان مورد نظر خود را از سایت های پزشکان ایرانی انتخاب می کنند و بیمارستان کیش با انجام هماهنگی ها بین بیمار و پزشک نسبت به آماده سازی شرایط برای انجام اعمال جراحی اقدام می کند.

گفتنی است این سه گردشگر آمریکایی و اروپایی به مدت ۱۰ روز برای گذران دوران نقاهت و بهبودی کامل در کیش اقامت دارند.








عکاس : جعفر همافر

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5814
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.