• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

دادگستری جزیره کیش دارای دادستان شد

  • کد خبر : 570
  • 17 اردیبهشت 1395 - 22:48
دادگستری جزیره کیش دارای دادستان شد

بیش از ۲ دهه دادگستری جزیره کیش از داشتن دادستان محروم بود که با رایزنی‌ها و پیگیری‌های مکرر از طریق دادگستری هرمزگان و قوه‌ قضاییه دادگستری کیش دارای دادستان شد.   در هفته گذشته و با حضور علی‌اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس‌ کل دادگستری استان هرمزگان، رئیس دادگستری کیش، فرمانده نیروی انتظامی، […]

بیش از ۲ دهه دادگستری جزیره کیش از داشتن دادستان محروم بود که با رایزنی‌ها و پیگیری‌های مکرر از طریق دادگستری هرمزگان و قوه‌ قضاییه دادگستری کیش دارای دادستان شد.

دادگستری کیش  در هفته گذشته و با حضور علی‌اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس‌ کل دادگستری استان هرمزگان، رئیس دادگستری کیش، فرمانده نیروی انتظامی، امامان جمعه شیعه و اهل سنت کیش و جمع کثیری از فرماندهان انتظامی، مدیران و مسئولان طی مراسمی محمد عباسی با حکمی از سوی آیت‌الله علی لاریجانی رئیس قوه‌ قضاییه به سمت دادستان عمومی و دادگاه انقلاب در دادگستری کیش منصوب شد.

بیش از دو دهه دادگستری جزیره کیش از داشتن دادستان محروم بود تا اینکه با رایزنی‌ها و پیگیری‌های تعدادی از وکلای پایه یک دادگستری، روسای سابق دادگستری کیش و از طریق دادگستری هرمزگان و قوه‌ قضاییه دادگستری کیش دارای دادستان شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=570
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.