• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

هیات کیش قهرمان رقابت های لیگ برتر اسکواش شد

  • کد خبر : 567
  • 10 اردیبهشت 1395 - 22:11
هیات کیش قهرمان رقابت های لیگ برتر اسکواش شد

هیات اسکواش کیش در ادامه برگزاری رقابت های لیگ برتر در بخش مردان به میزبانی جزیره کیش با غلبه بر تیم شهرداری تهران عنوان قهرمانی را از آن خود کرد . مرحله پایانی رقابت های لیگ برتر و دسته یک اسکواش بانوان و آقایان روز جمعه با برگزاری دیداربین هیات اسکواش کیش و شهرداری تهران […]

هیات اسکواش کیش در ادامه برگزاری رقابت های لیگ برتر در بخش مردان به میزبانی جزیره کیش با غلبه بر تیم شهرداری تهران عنوان قهرمانی را از آن خود کرد .

مرحله پایانی رقابت های لیگ برتر و دسته یک اسکواش بانوان و آقایان روز جمعه با برگزاری دیداربین هیات اسکواش کیش و شهرداری تهران دربخش آقایان در سالن اسکواش مجموعه ورزشی المپیک کیش به کار خود پایان داد.

این رقابت ها با حضور ۳۴ تیم در دو گروه آقایان و بانوان در سال ۹۴ آغاز شد که هفته پایانی این رقابت ها به دلیل اعزام ملی پوشان به خارج از کشور به اردیبهشت ماه و در جزیره کیش موکول شد.
در این دوره ۷ تیم در بخش مردان و ۷ تیم در بخش بانوان رقابت های لیگ برتر و همچنین هشت تیم در دسته یک حضور داشتند .
در ادامه این رقابت ها و در دیدار بین دو تیم هیات اسکواش کیش و شهرداری تهران ، هیات کیش توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد شهرداری تهران عبور و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
تیم کرک یزد نیز در جایگاه سوم این رقابت ها قرار گرفت .
درلیگ برتر بانوان نیز شهرداری تهران با امتیاز دو بر یک بر هیات اصفهان پیروز شد و مقام قهرمانی را از آن خود کرد.
در رقابت های دسته یک آقایان نیز تیم شهدای غواص مازنداران اول ، شهرداری یزد دوم و آذربایجان غربی سوم شد .
در رقابت های دسته یک بانوان نیز هیات فارس قهرمان شد و هیات کرمانشاه و هتل اردیبهشت گیلان مقام دوم و سوم را کسب کردند .
دبیر فدراسیون اسکواش در حاشیه این رقابت ها در گفت وگو با ایرنا سطح رقابت ها را خوب ارزیابی کرد و افزود :تیم ها انگیزه خوب و بالایی برای کسب عنوان قهرمانی داشتند .
امیر عزیزی پور با بیان اینکه لیگ های اسکواش ایران به سمت استاندارد بین المللی و حرفه ای شدن می رود افزود : در گذشته رقابت بین تیم های محدودی انجام می شد .
وی با اعلام اینکه ۲۲ تیم در لیگ حضور داشتند گفت : وجود این تعداد تیم به رشد و پویایی اسکواش کمک زیادی خواهد کرد .
دبی فدراسیون اسکواش در مورد دیدار هیات اسکواش کیش با شهرداری تهران به ایرنا گفت : کسب این عنوان قهرمانی برای جزیره کیش یک افتخار است و به یقین کسب این مقام نگاه خوب مسئولان ورزشی کیش را به سمت اسکواش بهتر خواهد کرد .
این رقابت ها که از روز چهارشنبه در مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شده بود روز جمعه با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=567
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.