• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اسکواش بازان جوان جزیره کیش مدال‌های طلای مسابقات قهرمانی کشور را درو کردند

  • کد خبر : 5636
  • 24 تیر 1396 - 11:39
اسکواش بازان جوان جزیره کیش مدال‌های طلای مسابقات قهرمانی کشور را درو کردند

علیرضا رضایی و علیرضا شاملی از جزیره کیش قهرمان کشور در یزد شدند این رقابت ها به میزبانی خوب هیات یزد برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز، رقابت های قهرمانی کشور در رده سنی کمتر از ۱۷ سال با قهرمانی علیرضا رضایی از جزیره کیش در یزد به پایان رسید . سپهر اعتماد اعتمادپور نفردوم از استان مرکزی و مهران صادقیان ندوشن از یزد و علیرضا سعادت از اصفهان مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

در همین رقابت ها در کمتر از ۱۹ سال ایران که مهم ترین رده قهرمانی کشور و داش آموزان ایران است، علیرضا شاملی از جزیره کیش بر حریفان خود فائق آمد و مقام نخست و کاپ قهرمانی را دریافت کرد. نفر دوم محمد خانی از استان میزبان یزد و نفرات سوم مشترک محمد فلاح از استان یزد و مجتبی کفیلی از جزیره کیش شدند.

**مسابقات اسکواش دختران زیر ۱۷ و ۱۹ سال کشور

رقابت های دختران نیز در همین رده سنی به میزبانی شیراز برگزار شد که محدثه حاجبی در رده سنی زیر ۱۷ سال به مقام سوم دست یافت.

در پایان این مسابقات در رده سنی کمتر از ۱۷ سال خانم هلیا استیلی از تهران  مقام نخست این رده را در کشور به خود اختصاص داد و ناهید رضوی از فارس و محدثه حاجبی از کیش مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در رده سنی کمتر از ۱۹ سال که مهم ترین رده قهرمانی کشور می باشد و برنده کاپ قهرمانی دریافت می کند خانم  آیلی نیری از تهران  قهرمان شد و فاطمه خبری و نجمه بوشهری زاده هر دو از یزد مقام سوم مشترک را کسب کردند.

اسکواش رشته اول ورزشی در جزیره کیش است و جزیره کیش قطب اسکواش کشور محسوب می شود. کسب این مدال ها توسط جوانان جزیره کیش نوید بخش آینده ای روشن از این رشته ورزشی در این جزیره را دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5636
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.