• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

دلنوشته ای با مضمون طبیعت، به قلم مهدی ولی هیودی

  • کد خبر : 5627
  • 23 تیر 1396 - 12:20
دلنوشته ای با مضمون طبیعت، به قلم مهدی ولی هیودی

طبیعت کتاب درمان دنیاست که همه علم های دنیا از دل آن سرچشمه می گیرد. ذات طبیعت آرامش و شفا بخش است مثل ذات عسل که شیرین و شفابخش و درمان کننده می باشد.

متنی که در ادامه می خوانید دلنوشته ای است با مضمون طبیعت که توسط یکی از مخاطبان کیشوند نیوز برای هیئت تحریریه ارسال شده است.

طبیعت کتاب درمان دنیاست که همه علم های دنیا از دل آن سرچشمه می گیرد. ذات طبیعت آرامش و شفا بخش است مثل ذات عسل که شیرین و شفابخش و درمان کننده می باشد.

آرامش، زینت طبیعت است که راز سلامتی را به ما هدیه می بخشد. طبیعت گنج و ثروت دنیاست. نگاه به طبیعت و سرسبزی روحیات انسان را شاد و پرنشاط می سازد و انرژی ای است که به جسم قدرت و روح انسان را درمان کننده می سازد.

سرسبزی طبیعت نشانه ی مهربانی ست پس فکرتان را با طبیعت سرسبز کنید. با رفتارهای واقعی درقالب فرهنگ؛ طبیعت را حفظ کنید که حفظ طبیعت، فراتر از خود طبیعت می باشد.

طبیعت سرشار از موسیقی است صدای آب، رقص برگها، وسعت کوه و آواز پرندگان و زمین سبز و نسیم صبح، و سکوت. که سکوت نامی از خداست. که سکوت به مغز و جسم انسان انرژی می بخشد. که انرژی سرمایه است برای بقای هستی.

نسیم صبح نبض طبیعت که نفس را رقم می زند ریتم طبیعت است. مثل قلب که نبض ریتم آن می باشد پس طبیعت قلب دنیاست که اگر از بین برود دنیا می میرد و آلودگی هوا باعث می شود تنفس سخت و ریتم طبیعت دچار بی تعادلی گردد و از حالت تعادل خارج شود. تعادل قانون طبیعت است که بسیار زیباست.

پس باید طبیعت را کتاب اندیشه ی سبز بدانیم که به ما مهربانی و عشق را می آموزد. که عشق علم احساس و قلب انسان برای درمان زندگی و دنیاست.

هر درخت یک کتاب سبز برای صفا و روحیات انسان است و ثروتی است که به دنیا انرژی می بخشد. پس درخت در طبیعت طلای سبز می باشد، که دنیا را سرسبز و زیبا می سازد.

طبیعت را واقعا دوست بدارید البته با رفتارها ی واقعی آن را حفظ کنید که آیندگان نیز از این سرمایه سهم دارند.

طبیعت درمان کننده ی اضطراب، افسردگی، سرطان و بسیاری از مشکلات پوستی و هزاران بیماری ها که در آینده کشف می شود، است. پس طبیعت را درمانگاه سبز بدانید که هم شفابخش و هم تقویت کننده است. ولی داروهای شیمیائی درمان کننده، اما تخریب کننده نیز می باشد.

نگاه به سرسبزی خستگی را از ذهن دور می سازد که این نیز یک کشف می باشد.

با طبیعت دوست باشید دوست بمانید. دوست بدارید که عشق را بارور می سازد.

من عاشق طبیعتم و با تمام وجود و عشق از این گنج دنیا و ثروت برای نسل های آینده محافظت می کنم و قدرش را بدانید.

من هیچ نیستم

مهدی ولی هیودی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5627
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.