• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

کسب ۲ مدال برنز و یک طلا سهم پسران و دختران اسکواش باز جزیره کیش از مسابقات کشوری

  • کد خبر : 5522
  • 17 تیر 1396 - 13:14
کسب ۲ مدال برنز و یک طلا سهم پسران و دختران اسکواش باز جزیره کیش از مسابقات کشوری

در مسابقات اسکواش رده سنی زیر ۱۳ سال که در اراک برگزار شد، عرشیا جاهدی عنوان نخست را از آن خود کرد و آراد جلیلی نیز به مقام سوم دست یافت. همچنین مسابقات رده سنی زیر ۱۵ سال اسکواش دختران کشور با کسب عنوان سومی هستی ندیمی نیا از جزیره کیش در آران و بیدگل به پایان رسید.

**اسکواش پسران

به گزارش کیشوند نیوز، مسابقات اسکواش قهرمانی زیر ۱۵ و زیر ۱۳ سال پسران کشور با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در اردوی تیم ملی به منظور اعزام به مسابقات برون مرزی با شرکت ۵۲ نفر در رده سنی زیر ۱۳سال و ۴۰ نفر در رده سنی زیر ۱۳سال در اراک برگزار شد.

در پایان، در  رده سنی زیر ۱۳سال، عرشیا جاهدی از کیش مقاوم اول، سهیل سلطانی از فارس مقام دوم، آروین رسولی زاده از فارس و آراد جلیلی از کیش به طور مشترک سوم را کسب کردند.

در رده سنی زیر ۱۵ سال هم، پوریا شفیعی فرد از آذربایجان شرقی بر سکوی اول ایستاد، بهزاد حقیقی از تهران نایب قهرمان شد ، سپهر افتخاری از خراسان رضوی و امیرحسین صادق خانی از تهران به طور مشترک سوم شدند.

براساس این گزارش نفرات برتر برای اعزام به مسابقات برون مرزی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

محسن غلام نژاد به عنوان نماینده فدراسیون اسکواش، نوید سپهری به عنوان سرپرست فنی و اشکان منصوری نژاد به عنوان دبیر کمیته مسابقات، براین رقابت ها نظارت داشنند.

همچنین رامین مجیدی(سرداور)، محمدمهدی حسن پور و سید حسین دیهیمی داوری این مسابقات را برعهده داشتند.

گفتنی است این مسابقات به مدت دو روز در سالن اختصاصی اسکواش مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک پیگیری شد و روز جمعه پایان یافت.

 

**اسکواش دختران

مسابقات قهرمانی دختران زیر ۱۵ و ۱۳ سال اسکواش کشور طی روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیر ماه سال جاری به میزبانی هیات اسکواش آذربایجان شرقی در خانه اسکواش تبریز برگزار شد که دختران اسکواش باز برتر از سراسر کشور به مصاف هم رفتند.
وی افزود: در رده زیر ۱۵ سال، مقام اول را ستایش پزشکی از اراک کسب کرد، مهدیس هاشمی از فارس مقام دوم را به خود اختصاص داد و مقام سوم مشترک این دوره را هستی ندیمی نیا از کیش و زهرا فخر از آران و بیدگل کسب کردند.
مسابقات رده سنی زیر ۱۵ سال اسکواش کشور با حضور ۳۲ بازیکن از استان های ، مرکزی، لرستان، همدان ، تهران ، سمنان، اصفهان ، فارس، تبریز ، سیستان ، زنجان، یزد، هرمزگان و گیلان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5522
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.