• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

اعتیاد اعتبار جسم را بی اعتبار می کند

  • کد خبر : 5311
  • 02 تیر 1396 - 12:02
اعتیاد اعتبار جسم را بی اعتبار می کند

یادداشت به بهانه هفته مبارزه با مواد مخدر ; اعتیاد اعتبار جسم را بی اعتبار می کند.

*تحریریه کیشوند یوز: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های ارسالی توسط مخاطبین کیشوندنیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود از طریق بخش ارسال یادداشت / خبر، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

 

اعتیاد اعتبارجسم را بی اعتبار می کند. نوعی پژمردگی و شیطان زندگی ست که باعث عقب ماندگی جسمی و ذهنی می شود. و نوعی فقر فکری ست که هویت و جسم انسان را بی هویت و بی اعتبار می سازد و فرد و جامعه ی فرد را دچار آلودگی و بیماری می کند و پیری زودرس را به همراه دارد.

اعتیاد حرام حرام هاست که باعث افسردگی، پژمردگی و نوعی سرطان برای جامعه و فرد می باشد و تمام اجتماع را دچارناهنجاری و آلوده می سازد. باید خانواده ها و جامعه با آگاهی، مطالعه، و فرهنگ سازی، این بیماری و معضل اجتماعی را درمان کنند. درمان بیماری اعتیاد، خانواده ها و اجتماع را شاداب و پرنشاط و زیبا می سازد.

جسم سالم در روح سالم را با رفتار واقعی و ورزش و فعالیت و کار بدست آورید و سلامتی خود را با ورزش و مطالعه سرمایه گذاری کنید که سلامتی گنج جسم و دنیاست و زیباترین و والاترین ثروت و نعمت خداوند برای انسان می باشد که باید قدر آن را بدانیم.

و بدانید که بعضی وقت ها فهم انسانها کور می شود مثل یک فرد که معتاد می شود. چرا با وجود افراد معتاد در جامعه و مشاهده وضعیت زندگی آنها باید فرد دیگری نیز معتاد شود ؟؟!! با نگاه به آن فرد و اندکی تفکر و اندیشه نباید فرد دیگری دچار اعتیاد شود که این خود جای تعجب دارد. سالها ست من روی آن تحقیق کردم که واقعاً دز این مورد فهم انسان کور می شود و این یک کشف بزرگ می باشد. در رفتارها و افکار ها، که باید تغییر را باور ساخت تغییر همان تولد و تولد همان تفکر است که ثروت جاودانه برای جامعه ی بشریت می باشد. پس واقعا این تولد را برای نسل امروز و نسلهای آینده با آگاهی و رفتار واقعی، خواستارم و امید دارم همگان این تولد را درک کنند تا هیچ فرد و هیچ نسلی دچار اعتیاد نشود.

اعتیاد را با علم و آگاهی از دنیا و ایران عزیز دور کنید. با ورزش جوان تر و سالمتر زندگی کنید و با فرهنگ سازی و آگاهی این معضل و بیماری را درمان کنید و این فقر فرهنگی و فکری را که باعث آلودگی، سرطان، عقب ماندگی، جدایی، تنهائی، طلاق خانواده ها، افسردگی و پژمردگی اجتماع می شود را واقعا دو‌ر سازید و شادی و سلامتی را برای جامعه فراهم سازید…

دنیای بدون سیگار و اعتیاد و صلح را برای تمام انسانها و انسانیت، آرزومندم که بسیار لذت بخش و آرامش بخش و مفید می باشد.

من هیچ نیستم

مهدی ولی هیودی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5311
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.