• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

سفر رئیس جمهور و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به کیش + تصاویر

  • کد خبر : 531
  • 02 فروردین 1395 - 22:39

رئیس جمهور برای انجام سفری ۲ روزه وارد جزیره کیش شد. حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر امروز از شرکت دانش بنیان همانند ساز بافت جزیره کیش دیدن کرد که در ساخت بافت‌های طبیعی بدن با کشت سلول‌ها و مهندسی بافت فعال است.  این شرکت تنها تولید کننده صنعتی بیوایمپلنت‌ها و تجهیزات کاشتنی در بدن […]

رئیس جمهور برای انجام سفری ۲ روزه وارد جزیره کیش شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر امروز از شرکت دانش بنیان همانند ساز بافت جزیره کیش دیدن کرد که در ساخت بافت‌های طبیعی بدن با کشت سلول‌ها و مهندسی بافت فعال است. 
این شرکت تنها تولید کننده صنعتی بیوایمپلنت‌ها و تجهیزات کاشتنی در بدن است که سبب رفع نقص اندام‌ها و ارگان‌ها می‌شود.
راه اندازی این شرکت دانش بنیان علاوه بر اینکه صرفه‌جویی ماهانه ارزی ۵۰۰  هزار دلار را سبب شده تاکنون به ۳۷۰  هزار بیمار خدمات ارائه کرده است .
رئیس جمهور کشورمان در ادامه با حضور  وزیر نیرو از تصفیه خانه ۱۰ هزار متر مکعبی جزیره کیش بازدید کرد. 
مونسان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با ساخت این تصفیه خانه نَه تنها هیچ فاضلابی وارد دریا نمی‌شود بلکه ضمن صرفه‌جویی چندین میلیارد تومانی، آبهای تصفیه شده نیز برای گسترش فضای سبز جزیره کیش استفاده می شود.
رئیس دولت از طرح اصلاح و بهسازی نوار ساحلی غرب این جزیره، نیروگاه آب و برق جنوب جزیره کیش و همچنین هتل ترنج، تنها هتل دریایی کشور و خاورمیانه  که در ۱۰۰ واحد مجزا بر روی آب ساخته شده است نیز بازدید کرد.
در این بازدیدها مسافران و ساکنان کیش با رئیس جمهور در فضایی صمیمی گفتگو کردند و عکس یادگاری گرفتند.
بهره برداری از فرودگاه جزیره هندورابی و شرکت در نشست مدیران عامل مناطق آزاد کشور با موضوع راهکارهای اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهور به جزیره کیش است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز عصر دیروز با استقبال استاندار هرمزگان و مسئولان منطقه آزاد کیش وارد جزیره کیش شد.
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع مسئولان محلی جزیره کیش بر اهمیت جزایر ایرانی خلیج فارس تاکید کرد و گفت: جزایر جمهوری اسلامی از جمله کیش و قشم ظرفیت های بسیار بالایی برای گردشگری، صنعت، صادرات و واردات دارند که باید از این ظرفیت ها در جهت رونق اقتصادی کشور استفاده کرد.
 
بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد جزیره کیش و شرکت در مراسم افتتاح پروژه های مربوط به آن از دیگر برنامه های سفر  رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  به جزیره کیش است.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=531
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.