• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

دعوت مسئولان و ائمه جمعه جزیره کیش از کیشوندان و گردشگران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

  • کد خبر : 5286
  • 01 تیر 1396 - 12:15
دعوت مسئولان و ائمه جمعه جزیره کیش از کیشوندان و گردشگران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کیش، دکتر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد،شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت و سرهنگ جهانبخش فرمانده انتظامی ویژه کیش در پیام های جداگانه ای از کیشوندان و گردشگران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

حجت الاسلام علیدادی: حضور در راهپیمایی روز قدس خط بطلانی بر توطئه های کور دشمنان است

حجت الاسلام حسن علیدادی عنوان کرد، حضور در راهپیمایی روز قدس را یکی از وظایف مومنان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان دانست و گفت : این حضور برای یادآوری و محکوم کردن ظلمی است که بر عده ای از مسلمانان مظلوم جهان می شود .
وی تاکید کرد : این حضور ،همراهی با مردمی است که سالها در فلسطین بر علیه رژیم جعلی و منحوس اسرائیل مبارزه می کنند .
امام جمعه کیش تصریح کرد : مردم ما همواره و در طی سالهای گذشته با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود از مردم فلسطین و مظلومان جهان را اعلام می کنند .
حجت الاسلام علیدادی ابراز امیدواری کرد باید با حضور خود پیام دفاع از مظلومان را به گوش جهانیان برسانیم .
وی به حرکت های کور تروریستی که توسط دشمنان نظام در تهران رخ داد اشاره کرد و گفت : شرکت در راهپیمایی و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و استکبار خط بطلانی بر توطئه های دشمنان اسلام خواهد بود ، دشمنانی که همواره تلاش دارند از راه های مختلف به کشور ضربه وارد کنند. / ایرنا


دکتر مونسان: حضور در راهپیمایی روز قدس ارج نهادن به مبارزات مردم مظلوم فلسطین و رشادت های شهیدان مدافع حرم است

دکتر مونسان با بیان اینکه روز جهانی قدس روز دفاع از حقوق انسانی تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین است گفت: در سالهایی که زنان و کودکان بی پناه فلسطین از زورگویی رژیم غاصب صهیونیستی در رنج و عذاب هستند، اندیشه بلند حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به نام روز قدس این روز را به میعادگاه مسلمانان جهان برای اعلام انزجار از جنایات صهیونیست ها و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین مبدل ساخته است.

وی افزود: مسلمانان بیدار جهان امسال با شکوه تر از همیشه در روز جمعه ۲ تیر مصادف با ۲۸ رمضان با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین و سایر مسلمانان بی دفاع در کشورهای اسلامی، جنایات رژیم صهیونیستی و اسرائیل غاصب را محکوم می کنند.

دکتر مونسان با تاکید بر اینکه این روز بزرگ، جلوه غرور آفرینی از وحدت و همدلی مسلمانان جهان برای مبارزه با ظلم و استبداد خواهد بود اظهار داشت: ساکنان مومن و متعهد جزیره کیش که با حضور گسترده در عرصه سیاسی و اجتماعی همواره حامی انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی هستند امسال نیز با حضوری با شکوه در راهپیمایی روز قدس نفرت و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه صهیونیست ها اعلام می کنند و مبارزات مردم مظلوم فلسطین و رشادت های شهیدان مدافع حرم را ارج می نهند.

وی ابراز امیدواری کرد راهپیمایی روز جمعه ۲ تیر با حضور حداکثری هموطنان روزه دار و متعهد در ایران اسلامی و مسلمانان سراسر جهان و حمایت معنوی آنها موجب دلگرمی برادران و خواهران مسلمان در فلسطین اشغالی بوده و آنها را برای ادامه مبارزه علیه اشغالگران مصمم تر سازد.



شیخ یعقوب شمس: حضور در راهپیمایی روز قدس، همنوایی با مردم مظلوم فلسطین در مبارزه با رژیم جعلی صهیونیست

شیخ یعقوب شمس روز پنجشنبه با دعوت از مردم متعهد جزیره کیش برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: قدس شریف بخشی از وجود ماست و نمی توان نسبت به سرنوشت آن بی تفاوت بود.
وی با بیان اینکه امام راحل همواره به فکر قدس و مردم فلسطین بودند به جمله تاریخی امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود : ایشان فرمودند ‘ اگر همه ملت های مسلمان به دور هم جمع شوند و یک سطل آب بر سر اسرائیل بریزند ، این رژیم محو می شود ‘، این مهم بیانگر این است که همه مسلمانان علیه جنایتکارانی همچون رژیم صهیونیستی متحد شوند .
امام جمعه اهل سنت کیش با انتقاد از سکوت مجامع جهانی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار نسبت به مردم مسلمان کشورهای یمن ،فلسطین ، بحرین و سوریه گفت : وظیفه مسلمانان جهان است که فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.
وی با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی مسلمانان در این برحه از زمان گفت : ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی روز قدس به مردم فلسطین نشان خواهند داد که آنان در این مبارزه با رژیم جعلی صهیونیست تنها نیستند .
امام جمعه اهل سنت کیش با تاکید بر اینکه استکبار و رژیم صهیونیستی نمی خواهند مردم فلسطین و همچنین جهان اسلام با هم متحد باشند، گفت : آنها تلاش دارند با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و موجودیت بخشیدن به گروه های تروریستی همچون داعش، بین مسلمانان جدایی بیاندازند.
شیخ یعقوب شمس به حضور مردم بصیر و آگاه ایران در عرصه های مختلف تاریخ انقلاب اشاره کرد و افزود : مسئولان و مردم مومن جزیره کیش چه شیعه و چه سنی همگام با دیگر شهرهای کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و یکصدا جنایات رژیم منحوس اسرائیل را محکوم خواهند کرد.
وی اتحاد و همدلی اقشار مختلف جامعه در دنیای امروز و شرایط کنونی مهم عنوان کرد و گفت : با همدلی ها پیروز میدان خواهیم بود و توطئه های دشمنان را خنثی و نقش بر آب خواهیم کرد.
امام جمعه اهل سنت کیش تصریح کرد : کمترین کاری که در روز قدس می توانیم انجام دهیم حضور پرشور در راهپیمایی است تا فریاد مظلومیت فلسطینیان را به گوش جهانیان برسانیم.
وی تاکید کرد : ملت فلسطین با این پشتیبانی ها دلگرم می شوند و تا از بین بردن متجاوزان به مبارزه خود ادامه می دهند .
شیخ یعقوب شمس از مردم ایران و ساکنان جزیره کیش خواست تا بار دیگر همچون دیگر عرصه ها در راهپیمایی روز قدس حضوری چشمگیر داشته باشند و برگ زرینی دیگر به انقلاب و جزیره کیش اضافه کنند. / ایرنا



سرهنگ رحیم جهانبخش: روز قدس نماد قدرت و استقامت اسلام

سرهنگ “رحیم جهانبخش” فرماندهی انتظامی ویژه کیش در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای، بر حضور باشکوه در راهپیمایی این روز تاکید کرد.

بر پایه این گزارش، در این بیانیه آمده است: زمانی که امام‌ راحل‌ (قدس‌ سره‌)، این‌ روز را روز مبارزه‌ با غده‌ سرطانی‌ اسرائیل‌ قرار داد، این تصمیم هوشیارانه و مدبرانه آن پیر فرزانه هر روز در دل جوانان و دلسوختگان جهان اسلام پر رنگ تر و عمیق تر درک می شود و پیام همدلی و وحدت را برای همه جهانیان متبلور می کند.

اینک‌ روز قدس‌، به‌ نماد قدرت‌ و استقامت‌ اسلامی‌ و عاملی‌ برای‌ انسجام‌ و اتحاد نظر مسلمانان‌ تبدیل‌ شده‌ است‌ و همه‌ ساله‌ تظاهرات‌ با شکوه‌ این‌ روز در اقصی‌ نقاط‌ عالم،‌ لرزه‌ بر اندام‌ ستمکاران‌ متجاوز و حامیان‌ مستکبر آنان‌ می‌اندازد.

روز جهانی قدس، به عنوان میراث و یادگار حضرت امام (ره)، آن‌ مجتهد مجاهد و رهبر متقی، روز بیداری امت اسلام، روز نمایش قدرت اسلام و روز تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و در این روز دشمن صهیونیستی برخود خواهد لرزید.

آنچه مسلمانان جهان در روز جهانی قدس فریاد می زنند ندای عدالت خواهی تمامی ملل مظلوم جهان است، لذا تجمع روز جهانی قدس در سراسر دنیا، امروزه به عنوان نمادی برای یک عزم جهانی در جهت عدالت خواهی و آزادی طلبی ملتها تبدیل شده است .

جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه باعث شده تا مردم مسلمان مظلوم و ستمدیده فلسطین امروز بیش از پیش به حمایت و پشتیبانی ملت های مسلمان نیازمند باشند.

از آنجائی که رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی در روزهای اخیر مردم مظلوم غزه را بی رحمانه به خاک و خون می کشد، باید با حضور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان اسرائیل و حامیانشان زده و وحدت و یکپارچگی امت اسلامی را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به اثبات برسانیم.

کارکنان ولایتمدار فرماندهی انتظامی، دریابانی و پلیس فرودگاه کیش به همراه خانواده های خود نیز در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران صهیونیست در غزه را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن » سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار جزیره زیبای کیش دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی و مردم غزه باشند .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5286
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.