• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

آقای روحانی وضعیت معیشتی مردم با حزب بازی های سیاسی حل نخواهد شد

  • کد خبر : 524
  • 26 اسفند 1394 - 23:02
آقای روحانی وضعیت معیشتی مردم با حزب بازی های سیاسی حل نخواهد شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های کیش گفت: رئیس جمهور به فکر معیشت مردم و حل مسائل اقتصادی باشد نه حزب بازیهای بیهوده ، و مردم ایران از رئیس جمهور انتظار دارند که از خط امام و رهبری زاویه نگیرد و از رفتار نانجیبان و فتنه‌گران در انتخابات سال ۸۸، تبری بجوید.


محمد حسین یوسف پور مسئول بسیج دانشجویی جزیره کیش با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به یزد إظهار داشت : آقای رئیس جمهور به جای نام بردن از سران فتنه و تطهیر کردن افرادی که در سال ٨٨ مملکت را به آشوب کشاندند به فکر معیشت مردم و حل مسائل اقتصادی و عمل به وعده هایی که به ملت داده بودند بکند .

وی افزود : بر خلاف انتظار مردم یزد ظاهراً این سفر برای حل مشکلات معیشتی مردم استان یزد نبود و دولتمردان جز رسیدن به منافع حزبی و جناحی هدف دیگری از این سفر نداشتند.  رئیس جمهور نیز در جمع مردم یزد با صحبت از یکی از سران فتنه به این جریان دامن زدند. و این در حالی است که رهبر انقلاب حرکت فتنه ٨٨ را نانجیبانه  و ضدامنیت ملی مطرح کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های کیش در ادامه تصریح کرد : رئیس جمهور نباید وابسته به طیف و جناح خاصی باشد و باید به درد و دل مردم گوش دهد و به وضعیت معیشتی مردم فکر کند نه حزب بازیهای بیهوده ، انتظار مردم ایران از رئیس جمهور  این است که از ملت یاد بگیرد و به دنبال رهبر الهی خود حرکت کند و از خط امام و رهبری زاویه نگیرد و از رفتار نانجیبان و فتنه‌گران در انتخابات سال ۸۸، تبری بجوید .
 
یوسف پور خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی بداند ملت  مومن و مسلمان ایران دست از نظام ، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بر نمی دارند و از مسیر حق و ارزش ها دور نمی شوند .
 
وی خاطر نشان کرد: آقای رییس جمهور آمدند و کلیدی را به ملت نشان دادند و قرارشان بر این بود که با این کلید مسائل اقتصادی را حل کنند و بگونه ای عمل کنند که هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد هم چرخ اقتصاد مملکت ، اما الان بیاید ببیند چقدر در این مسیر قدم برداشته اند .
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های کیش در پایان عنوان کرد: آقای روحانی رهنمودها و حمایت های رهبری را سرلوحه خود و هیئت دولت قرار دهد و با توجه به شرایطی که در منطقه داریم در عین وحدت و آرامش بدور از التهابات جناحی و حزبی به فکر توسعه و پیشرفت مملکت در مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران باشند .
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=524
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. برای چی با انتشار مصاحبه ی این افراد، الکی بزرگشون میکنید ؟؟

  2. این أفراد کیان ؟!

  3. Kho rast mige , yeki ham oomad jelo ina vaiste bekoobidesh !!