• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

پاسخ ایران به دشمنان سخت و خشن خواهد بود/دشمن درجه یک اسلام و انقلاب، اسرائیل و آمریکای جنایتکار هستند

  • کد خبر : 5235
  • 29 خرداد 1396 - 13:13
پاسخ ایران به دشمنان سخت و خشن خواهد بود/دشمن درجه یک اسلام و انقلاب، اسرائیل و آمریکای جنایتکار هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه کیش با اشاره به اینکه جواب ترقه بازی دشمنان را با موشک خواهیم داد گفت: پاسخ ایران در برابر تلاش های مذبوحانه دشمن سخت و خشن خواهد بود.

به گزارش کیشوند نیوز از کیش پرس، حجت الاسلام میثم فراشی با اشاره به حملات اخیر تروریستی و شهادت عده ای از هموطنان در ماه مبارک رمضان گفت: در پاسخ به عملیات سخیف دشمنان که موجب به شهادت رسیدن عده ای از هموطنان بی گناه و مظلوم ما در ماه مبارک رمضان شد آن ها باید بدانند که پاسخ ما به آن ها سخت و خشن خواهد بود.

وی با اشاره به حمله موشکی ایران به مواضع تروریست ها در سوریه که با موفقیت همراه بود اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی حملات تروریستی اعلام کرده بود که جواب قاطعی به این جنایت خواهد داد لذا این حمله موشکی سپاه پاسداران جواب داندانشکنی به ترورهای آنان بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه کیش با تاکید بر اینکه این حملات چند پیام در بردارد افزود: به فرموده مقام معظم رهبری دوران بزن و درو تمام شده و هر عمل اشتباه دشمنان از سوی ایران پاسخ قاطع خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه این رویداد بزرگ توان دفاعی و موشکی ایران را نشان می دهد افزود: پیام سوم آن، پیام هشدار به آل سعود و اسراییل است که دست از پا خطا نکنند که اگر چنین شد سیلی محکمی خواهند خورد.

حجت الاسلام فراشی تصریح کرد: ایران در راه مبارزه با تروریسم با تمام توان و جدیدیت در صحنه است.

وی تاکید کرد: مردم ایران سیلی محکم تر را در راهپیمایی روز قدس با حضور خود به دشمن می زنند  و این مطلب را فریاد خواهند زد که دشمن درجه یک اسلام وانقلاب اسرائیل و آمریکای جنایتکار هستند و اتفاقات و درگیری ها در منطقه آسیا همه با فتنه و حمایت اسرائیل صورت گرفته و بستر امنی برای مخفی شدن چهره استکبار پلید است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کیش خاطر نشان کرد:  در راهپیمای جمعه اخر ماه رمضان بار دیگرنقاب از چهره  دشمن اصلی ودرجه یک کشورما امریکا واسراییل توسط مومنین روزه دار درایران اسلامی  و اقصی نقاط جهان خواهد افتاد و  بار دیگر بی ابرو و رسوا خواهند شد.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5235
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.