• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

سالانه ۵۵ هزار نفر از تبعه فیلیپین به قصد تمدید ویزا به کیش سفر می کنند

  • کد خبر : 515
  • 16 اسفند 1394 - 15:01
سالانه ۵۵ هزار نفر از تبعه فیلیپین به قصد تمدید ویزا به کیش سفر می کنند

سفیرکشور فیلیپین گفت: ازدومیلیون تبعه فیلیپینی درحاشیه خلیج فارس ۷۵۰هزارنفردر امارات مستقرهستندکه تعداد۵۵هزارنفرهرساله به قصد تمدید ویزا به کیش سفرمی کنند. ادواردو مارتین آرمنیز سفیرکشورفیلیپین در بازدید از گمرک واداره بنادر ودریانوردی بندرلنگه ،گفت: باتوجه به پیشنهاد فرماندار بندرلنگه واینکه فیلیپین بنادرزیادی دارد ، خواهر خواندگی یکی از بنادرمان را به جهت تحکیم روابط ودوستی […]

سفیرکشور فیلیپین گفت: ازدومیلیون تبعه فیلیپینی درحاشیه خلیج فارس ۷۵۰هزارنفردر امارات مستقرهستندکه تعداد۵۵هزارنفرهرساله به قصد تمدید ویزا به کیش سفرمی کنند.

ادواردو مارتین آرمنیز سفیرکشورفیلیپین در بازدید از گمرک واداره بنادر ودریانوردی بندرلنگه ،گفت: باتوجه به پیشنهاد فرماندار بندرلنگه واینکه فیلیپین بنادرزیادی دارد ، خواهر خواندگی یکی از بنادرمان را به جهت تحکیم روابط ودوستی های تجاری بعد از بررسی پایه گذاری میکنیم .

سفیرکشور فیلپین با اشاره به اقامت به تبعه فیلیپین در منطقه ، تصریح کرد :دومیلیون ازمردمان کشور فیلیپین درحاشیه خلیج فارس اقامت دارندو۷۵۰هزارنفرازآنان در امارات مستقر هستند و از این تعداد ۵۵ هزار نفر هرساله به قصد تمدید ویزا به کیش سفر می کنند و ما میتوانیم بندرلنگه را با درنظر گرفتن منافع مشترک برای حضور تبعه فیلیپین در نظر بگیریم.

ادواردو مارتین آرمنیز اضافه کرد: یکی از بازرگانان ایرانی مبنی برواردات سالیانه موز به ارزش ۷۵۰میلیون دلار به ایران ما میتوانیم علاوه بر موز، میوه های مانند اناناس ونارگیل درسبد تجاری قراردهیم واز ایران هم میوه هایی را وارد کنیم.

وی باا شاره به اینکه به غیرازسفارت کشور فیلیپین مسئولیت سفارت ازبکستان وترکمنستان نیز بعهده اش است بیان داشت :باتوضیحات مسئولین گمرک بندرلنگه مبنی برواردات ازاین بندرما میتوانیم دیگر محصولات صنعتی از قبیل ماشین الات کشاورزی رانیز وارد کنیم.

سفیر کشور فیلپین در ادامه بیان کرد: درزمینه صنعت ماهیگیری و پرورش آبزیان معتقدیم که ماهی های خوبی از این بندرصادر میشودوشما میتوانید با کشور میلیونی فیلپین در این زمینه نیز مبادلاتی داشته باشید .

مارتین آرمنیز در پایان باشاره به اینکه ۳/۲کشتی های شناور دنیا از کاپیتان گرفته تا خدمه از فیلپینی ها استفاده میشودومردم این کشورتجربه بالایی در زمینه کشتیرانی ودریانوردی دارند، بیایند واین تجربیات را در اختیارمردم این منطقه بگذارندواز تجربیات هم استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=515
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.