• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر کیش آغاز بکار کرد

  • کد خبر : 510
  • 12 اسفند 1394 - 15:48

نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر کیش با هدف تحول نگرش در گردشگری و بررسی راهکارهای رونق این صنعت آغاز بکار کرد. نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر کیش با حضور ۱۲۰ شرکت داخلی و سفیرکشور پاکستان ، وزیر مختار آلمان ، نمایندگان تور اپراتورها و تعدادی از فعالان حوزه گردشگری افتتاح شد […]

نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر کیش با هدف تحول نگرش در گردشگری و بررسی راهکارهای رونق این صنعت آغاز بکار کرد.

نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر کیش با حضور ۱۲۰ شرکت داخلی و سفیرکشور پاکستان ، وزیر مختار آلمان ، نمایندگان تور اپراتورها و تعدادی از فعالان حوزه گردشگری افتتاح شد .
بررسی راهکارهای رونق صنعت گردشگری با توجه به فرصت ها و ظرفیت های موجود طبیعی،معرفی خدمات و ظرفیت های گردشگری موجود در کشور و آشنایی با دانش روز دنیا، معرفی آخرین دستاوردها و مراکز اقامتی و گردشگری ایران به علاقه مندان و فعالان این صنعت از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است .
قرار است در کنار این نمایشگاه سه همایش بین المللی برند، بازار و گردشگری، حمل و نقل و گردشگری و شهر گردشگری در روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شود.
نقش مناطق آزاد در توسعه برند ایرانی با صادرات چمدانی، تداوم حیات تجاری برند در گردشگری و نقش مراکز خرید ترکیبی در گردشگری را از جمله موضوع های مورد بحث و بررسی در همایش بین المللی برند و گردشگری است .
همایش بین المللی شهر گردشگری با عنوان ‘تحول توسعه شهری با نگرش شهر گردشگری’ نیز در مرکز همایش های بین المللی برگزار می شود که تغییر ظرفیت های شهری به ظرفیت های گردشگری، تغییر، تحول و نگرش مدیریت و طراحی شهری، توسعه اقتصادی با نگرش جامعه گردشگری و تغییر مدیریت هزینه به در آمد در شهر از مباحث مورد تاکید در این همایش است.
حمل و نقل و گردشگری عنوان همایش دیگری است که در مدت برپایی این رویداد برگزار خواهد شد ، نقش حمل و نقل ترکیبی در توسعه گردشگری، مدیریت زمان در حمل و نقل گردشگری، نقش گردشگری در توسعه کمی و کیفی حمل و نقل، گردشگری زمینی، هوایی، ریلی و دریایی در این برنامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت .
جامعه هتلداران ایران، هواپیمایی کیش، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، سازمان دهداری ها و حمل و نقل جاده ای، سازمان پایانه های مسافربری شهرداری های کشور، جامعه بازاریان کیش از جمله حامیان برگزاری این نمایشگاه هستند.
نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر کیش ۱۱ تا ۱۴ اسفند و همایش های گردشگری نیز از ۱۲ تا ۱۴ اسفند در مرکز همایش های بین المللی کیش با حضور فعالان و دست اندرکاران این حوزه برگزار می شود.
نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر کیش عصر روز سه شنبه با حضور مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ،امام جمعه کیش ، مدیر عامل سازمان منطقه ازاد کیش و معاونان این سازمان ، تعدادی از سفرای کشورهای خارجی ، فعالان حوزه گردشگری در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز بکار کرد .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=510
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.