• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

دشمنان با عملیات تروریستی نمی توانند اقتدار و امنیت پایدار ایران اسلامی را خدشه دار کنند

  • کد خبر : 5036
  • 19 خرداد 1396 - 22:46
دشمنان با عملیات تروریستی نمی توانند اقتدار و امنیت پایدار ایران اسلامی را خدشه دار کنند

امام جمعه اهل سنت کیش با تاکید بر اینکه دشمنان نمی توانند با عملیات تروریستی اقتدار و امنیت پایدار ایران اسلامی را خدشه دار کنند تاکید کرد: با وحدت و همدلی میان مردم و مسئولان هر توطئه ای را در نطفه خفه می کنیم.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از کیش پرس، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش با محکوم کردن عملیات تروریستی که در تهران به وقوع پیوست و با بیان اینکه از چهار سو در کشورهای همجوار ایران گروه های تروریستی در حال فعالیت هستند گفت: امروز شاهد جنایت های بسیاری از سوی تروریست ها و تکفیری ها در کشورهای همسایه هستیم اما با وجود این ناامنی ها کشور ما در امنیت پایداری قرار دارد.

وی با تاکید بر اهمیت وحدت و همدلی در میان مردم افزود: تروریست ها و کسانی که پشت صحنه ترورهای ناجوانمردانه و کورکورانه قرار دارند منتظر هستند تا با اجرای چند عملیات تروریستی امنیت ایران اسلامی و وحدت موجود در ایران را خدشه دار کنند اما این اتفاقات نه تنها در کشور ما بلکه در تمام جهان در حال بروز و ظهور است و آنان نمی توانند با چند عملیات ناموفق به این وحدت خدشه ای وارد کنند.

شمس با بیان اینکه ما به برقراری مجدد امنیت در کشور اطمینان کامل داریم تصریح کرد: ما کشوری هستیم که در طول تاریخ نشان دادیم با وحدت و همدلی از تمام سختی ها عبور کرده و اقتدار و امنیت پایدار خود را حفظ خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای امنیتی و مرزبانان ما همواره آگاه و بیدار هستند و هر فتنه ای را در نطفه خفه خواهند کرد اظهار کرد: از مسئولان نظام درخواست می کنیم با هوشیاری تمام در میدان حاضر بوده و به چنین افرادی اجازه ندهند که وارد کشور شده و امنیت ما را خدشه دار کنند.

امام جمعه اهل سنت کیش خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و دشمنانی که در پشت صحنه چنین عملیات تروریستی قرار دارند و مردم بیگناه را به شهادت  رسانند آگاه باشند که ما همواره در کنار هم و با وحدت کامل در مقابل تمامی آن ها خواهیم ایستاد و از امنیت کشور خود دفاع می کنیم.

در حمله تروریستی روز گذشته در ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل(ره) تعدادی از هموطنان به شهادت رسیده و جمعی مجروح شدند و تروریست ها توسط نیروهای امنیتی به هلاکت رسیدند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5036
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.