• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

رقابت های شنا جام رمضان در شش رده سنی برگزار می شود

  • کد خبر : 4875
  • 10 خرداد 1396 - 13:27
رقابت های شنا جام رمضان در شش رده سنی برگزار می شود

رقابت های شنا ‘جام رمضان ‘ در شش رده سنی و در دو بخش آقایان و بانوان در کیش برگزار می شود.

نایب رئیس هیات شنا ، شیرجه و واترپلو جزیره کیش روز چهارشنبه در مورد جزئیات برگزاری این رقابت ها گفت: این رقابت ها هر ساله در ماه رمضان و با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین ورزشکاران شناگر و همچنین شناخت استعدادها در جهت جذب و پرورش آنها برگزار می شود .
عزیر الله فرضی پور زمان آغاز برگزاری این رقابت ها را برای آقایان روز جمعه ۱۲ خرداد و برای بانوان از پنجشنبه هفته آینده ۱۸ خرداد ماه اعلام کرد .
نایب رئیس هیات شنا ، شیرجه و واترپلو جزیره کیش گفت : این رقابت ها در شش رده سنی زیر هفت سال در ماده ۲۵ متر ، ۸ تا ۱۰ سال ماده ۵۰ متر ،۱۱ تا ۱۵ سال ماده ۱۰۰ متر ، ۱۶ تا ۲۰ سال ماده ۱۰۰ متر ،۲۱ تا ۳۰ سال ماده ۱۰۰ متر و ۳۱ سال به بالا در ماده ۱۰۰ متر شنای آزاد برگزار می شود.
وی زمان آغاز ثبت نام شناگران را از ساعت ۲۰ تا ۲۱ روز برگزاری رقابت اعلام کرد و گفت : رقابت ها از ساعت ۲۱:۳۰ تاریخ ذکر شده انجام می شود .
فرضی پور افزود: در پایان این رقابت ها لوح یادبود به همراه جوایز از سوی هیات شنای کیش به نفرات برتر اهدا خواهد شد.
نایب رئیس هیات شنا ، شیرجه و واترپلو کیش در مورد برنامه های هیات برای شناگران مستعد گفت : شناگران زیر نظر مربیان هیات، آموزش های خود را شروع می کنند و پس از شناسایی استعدادها ، به عضویت تیم های منتخب شنای کیش در خواهند آمد .
وی تصریح کرد: منتخبان پس از گذراندن دوره ها برای حضور در رقابت های کشوری ، ملی و بین المللی اعزام می شوند .

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4875
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.