• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

قانونمداری و مسئولیت پذیری اصناف و کسبه کیش بی نظیر است

  • کد خبر : 4810
  • 06 خرداد 1396 - 8:24
قانونمداری و مسئولیت پذیری اصناف و کسبه کیش بی نظیر است

رییس اداره اماکن فرماندهی انتظامی ویژه کیش، قانونمداری و مسئولیت پذیری اصناف و کسبه کیش در حوزه اجرای قوانین و مقررات و آیین نامه های مرتبط را بی نظیر عنوان کرد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از پلیس کیش، سرگرد “حسن درستی” در حاشیه جلسه اجرای طرح “نظم و امنیت ماه مبارک رمضان” گفت: قانونمداری اصناف و کسبه و سلامت این حوزه پویای هر جامعه را دوچندان می کند.

وی تصریح کرد: کیش یا داشتن انواع مختلف واحدهای تخصصی در حوزه کسب و کار با حداقل تخلفات در خصوص قوانین و مقررات اماکن عمومی دارای شرایط قابل توجه ای را در حوزه ترویج فرهنگ قانونمداری و نظم اجتماعی شده است.

سرگرد درستی افزود: قانونمداری و مسئولیت پذیری اصناف و کسبه کیش را می توان یکی از مولفه های اثر گذار کسب رتبه برتر شاخص احساس امنیت در کشور برای جزیره زیبای کیش دانست.

رییس اداره اماکن فرماندهی انتظامی ویژه کیش خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان با توجه به فضای معنوی حاکم بر جامعه، رعایت یک سری از چار چوب های رفتاری الزامی است. ارایه خدمات رستورانی در ساعات روز به مسافرین و گردشگران جزیره کیش بایستی با رعایت الزمات مورد نظر صورت پذیرد و پوشاندن محیط رستورانی از انتظار مردم و محدود کردن تعداد مراکز پذیرای در این ساعات مد نظر این کمیسون باشد.

سرگرد “حسن درستی” در پایان تاکید کرد: روزه خواری در انظار عمومی بعنوان یک جرم تعریف شده مستلزم اعمال قانون و معرفی به مراجع قضای از سوی پلیس است و طبیعتاً پلیس در صورت مشاهده تظاهر به روزه خواری در اماکن عمومی طبق قانون اقدام خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4810
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.