• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

مراسم تودیع و معارفه رییس پلیس فرودگاه کیش برگزار شد

  • کد خبر : 4771
  • 04 خرداد 1396 - 10:03
مراسم تودیع و معارفه رییس پلیس فرودگاه کیش برگزار شد

 مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس جدید فرودگاه کیش با حضور امام جمعه، مدیران، مسئولان انتظامی،نظامی و سایربخش های منطقه آزاد کیش برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ دوم ‘جلیل غفاری ‘ با حکم سرتیپ دوم ‘محمد شرفی’ رئیس پلیس پیشگیری ناجا به عنوان رئیس پلیس جدید فرودگاه کیش معرفی و از زحمات سرهنگ ‘اسدالله بهجت بوئینی’ رئیس پلیس سابق فرودگاه که به درجه بازنشستگی نائل آمده است، با اهدا لوح قدردانی شد.

این مراسم با حضور سرتیپ دوم حسن مهری فرمانده پلیس فرودگاه های کشور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش ، رئیس دادگستری ، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، روسای سازمان ها و نهادها ، ائمه جمعه و جمعی از مردم مومن جزیره کیش در مسجد امام حسن (ع) برگزار شد.

سرتیپ دوم حسن مهری چهارشنبه شب در این مراسم با تبریک سالروز حماسه سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر به استقرار پلیس در ۵۶ فرودگاه کشور اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین وظایف پلیس فرودگاه تامین امنیت و حفاظت فیزیکی است.

وی تصریح کرد: کنترل بار،قاچاق کالا و ارز، بازرسی از مسافران و جلو گیری از انتقال مواد مخدر از مرز هوایی از عمده ترین وظایفی است که پلیس فرودگاه های کشور بر عهده دارند.

سرتیپ دوم مهری با تاکید بر اینکه وظایف در نیروی انتظامی بسیار گسترده است گفت: پلیس فرودگاه نیز بخشی از نیروی انتظامی است که برخی از این وظایف را بر عهده دارد.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با بیان اینکه حدود ۴۰ میلیون مسافر در سال از طریق فرودگاه های کشور در حال تردد هستند افزود: این آمار به اضافه کسانی است که به عنوان مستقبل و یا بدرقه کننده وارد فرودگاه می شوند.

مهری مهمترین و برجسته ترین خدمت در فرودگاه ها را برخورد مناسب با مسافران دانست و گفت: پلیس فرودگاه بخش ایستایی در مجموعه فرودگاه است که با توجه به محدودیت فضا نزدیکترین برخورد را با مسافران دارد.

وی اظهار کرد: امنیت، محدودیت آور است و ما باید وظیفه کنترلی خود را به نحو احسن انجام دهیم تا امنیت افزایش یابد.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به حجم تردد در فرودگاه های کشور با تیزبینی و هوشیاری نیروهای پلیس مشکلی خاصی در فرودگاه ها رخ نداده است.
مهری فرودگاه کیش را یک مقصد پر تردد گردشگری عنوان کرد و افزود: با توجه به آمار اعلام شده ۹۴ درصد رضایت عمومی ازسوی گردشگران اعلام شده است.

سرهنگ ‘اسدالله بهجت بوئینی’ از مهر ماه سال ۹۳ به عنوان رئیس پلیس فرودگاه کیش فعالیت می کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4771
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.