• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

مدال برنز، دستاورد ارزشمند ورزشکارکیش از چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی

  • کد خبر : 4755
  • 01 خرداد 1396 - 14:32
مدال برنز، دستاورد ارزشمند ورزشکارکیش از چهارمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی

علی خدیور دونده شایسته جزیره کیش که به همراه مربی خود فردین محمد زاده جهت شرکت در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی به باکو سفر کرده بود، عصر روز دوشنبه به جزیره کیش بازگشت.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی خدیور دونده شایسته جزیره کیش که به همراه مربی خود فردین محمد زاده جهت شرکت در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی به باکو سفر کرده بود، عصر روز دوشنبه به جزیره کیش بازگشت.

خدیور با اعلام اینکه رقبای او در مسابقات دوی ۴۰۰ متر ، نفرات چهارم و ششم المپیک بودند گفت: سطح این مسابقات بسیار بالا بود و از رقیبان سرسختی برخوردار بودیم بطوریکه احسان حدادی که دارنده مدال نقره مسابقات المپیک بود، در این مسابقات به مقام دوم دست یافت و تفتیان دونده خوب کشورمان نیز موفق نشد مقامی کسب کند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات اولین تجربه بین المللی او بود، افزود: این مسابقات به من کمک کرد تا شناخت خوبی به رقبایم پیدا کنم . اگر به امید خدا توانستم سهمیه شرکت در مسابقات بین المللی لندن را کسب کنم، ۴ نفر از رقبای این مسابقاتم در آن مسابقات شرکت خواهند داشت.

خدیور در خصوص مسابقات و برنامه های آتی خود گفت: طبق برنامه ریزی فدراسیون دو و میدانی کشور، قیل از شرکت در مسابقات آسیایی هندوستان، به زودی در چند مسابقات و اردوی تدارکاتی برون مرزی شرکت می کنم.

این قهرمان ورزشی از مربی خود فردین محمد زاده به عنوان یکی از بهترین مربیان رشته سرعتی کشور یاد کرد و گفت: یکی از عوامل اصلی موفقیت های من در مسابقات ، بهره مندی از آموزش های فردین محمد زاده است که در مدت دو سال با تمرینات منظم و حرفه ای  باعث شد رکورد خوبی را ثبت کنم.

وی در ادامه جزیره کیش را صاحب استعداد های ورزشی در تمام رشته ها دانست و از مسئولان ورزشی جزیره خواست تا با حمایت و پشتیبانی بیشتر از این استعدادها ، راه را برای ورود بیشتر ورزشکاران نخبه کیش به صحنه های داخلی و بین المللی هموار سازند.

وی در پایان گفت: طبق برنامه ریزی مربی و کارشناسان ورزشی ، با هدف شرکت در مسابقات ۲۰۲۰ المپیک ژاپن مشغول فعالیت و تمرین هستمو پس از آن قصد دارم به عنوان مربی با کشف استعداد های خوب دو میدانی بین نوجوانان و جوانان کیش، آموخته های خود را در اختیار آنان قرار دهم.

شایان ذکر است، علی خدیور توانست در چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامیدر باکو ، در رشته دو ۴۰۰ متر و با ثبت رکورد ۴۵ ثانیه و ۹۲ صدم ثانیه، به مقام سوم و مدال برنز دست یابد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4755
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.