• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

قهرمانی جزیره کیش در رقابت های فوتسال مناطق آزاد

  • کد خبر : 465
  • 12 بهمن 1394 - 16:24
قهرمانی جزیره کیش در رقابت های فوتسال مناطق آزاد

در چارچوب رقابت های فوتسال مناطق آزاد کشور، تیم کیش موفق شد در بازی پایانی با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد به برتری دست یابد. گلهای تیم کیش را دربازی فینال رضا مظفری، پیمان حفیظی واسماعیل وطنخواه به ثمر رساندند وجعفر ابراهیمی وپرویز اصغری نیز برای تیم دبیرخانه مناطق آزاد گل […]

در چارچوب رقابت های فوتسال مناطق آزاد کشور، تیم کیش موفق شد در بازی پایانی با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد به برتری دست یابد.

گلهای تیم کیش را دربازی فینال رضا مظفری، پیمان حفیظی واسماعیل وطنخواه به ثمر رساندند وجعفر ابراهیمی وپرویز اصغری نیز برای تیم دبیرخانه مناطق آزاد گل زنی کردند.

در بازی رده بندی نیز تیم منطقه آزاد ارس با ۶ گل زده و سه گل خورده در برابر منطقه آزاد قشم به پیروزی رسید و برجایگاه سوم ایستاد.

در مراسم تجلیل از تیمهای برتر این مسابقات معاون توسعه مدیریت و امور مجلس شورایعالی مناطق آزاد از این رقابت ها به عنوان فرصتی برای نزدیک تر شدن مناطق آزاد به یکدیگر یاد کرد.

توسلی ضمن تقدیر از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در برگزاری این رقابت ها افزود: برگزاری این مسابقات در جزیره کیش به عنوان فعال ترین منطقه آزاد کشور بهانه ای برای اشاعه فرهنگ پهلوانی ، توجه به اخلاق مداری در ورزش و افزایش ارتباطات مناطق آزاد با هم بود.

گفتنی است درمسابقات فوتسال مناطق آزاد کشور ۸ تیم بوشهر، دبیرخانه مناطق آزاد، ماکو، چابهار، انرژی پارس، ارس و قشم از پنج شنبه ۸ بهمن در جزیره کیش با هم رقابت کردند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=465
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱