• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

استفاده از دوقطبی سازی با هدف گمراه کردن مسیر انتخابات/ استکبار جهانی از طریق نفوذ در بدنه نظام به دنبال حفظ جریان همسو است

  • کد خبر : 4640
  • 25 اردیبهشت 1396 - 10:27
استفاده از دوقطبی سازی با هدف گمراه کردن مسیر انتخابات/ استکبار جهانی از طریق نفوذ در بدنه نظام به دنبال حفظ جریان همسو است

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا با نفوذ در بدنه نظام جریان های همسو با خود را در بدنه نظام حفظ کند گفت: استفاده از ابزار دوقطبی سازی از اهداف دشمن برای گمراه کردن مسیر انتخابات است.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از کیش پرس، حجت الاسلام مصلحی مسئول تایید و ضوابط شرعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست روشنگری با موضوع انتخابات که در محل نمازخانه سپاه کیش با حضور جمع کثیری از بسیجیان و آحاد مردم تشکیل شده بود با اشاره به طراحی سنگین دشمن برای نفوذ در میان اقشار مختلف مردم گفت: دشمن امروز در داخل کشور تلاش می کند تا دوقطبی سازی های جنگ و صلح، گشایش و انسداد، تعامل و انزوا و فضای آزاد را مطرح کند تا با آلوده سازی فضا به اهداف خود دست یابد.

وی با اشاره به اهمیت روشنگری در سطح جامعه و آگاه سازی مردم برای یک انتخاب آگاهانه افزود: امروز با توجه به موقعیت حساس جامعه که در آن قرار داریم حرکت تبلیغی برای یک انتخاب آگاهانه ضرورت محسوب می شود.

مصلحی با بیان اینکه کارشناسان مباحث علمی و تبلیغی به این نتیجه رسده اند که تبلیغ چهره به چهره بهترین نتیجه را برای آگاه سازی جامعه و اطلاع رسانی صحیح دارد اظهار کرد: باید میان مردم حضور یافت و با بیان واقعیت ها و آنچه دشمن برای ملت ما طراحی کرده آن ها را به سوی یک انتخاب صحیح هدایت کرد.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر دو دسته داخلی و خارجی  از بازیگران  فعال صحنه انتخابات هستند تصریح کرد: در میان بازیگران خارجی صحنه انتخابات، گروهی منطقه ای  مانند عربستان و تکفیری ها هستند و گروهی فرا منطقه ای مانند اتحادیه اروپا و آمریکا.

این مقام مسئول در سازمان نشر و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه تکفیری ها و عربستان از طریق سلطنت طلب ها، منافقین و ضد انقلاب می خواهند به نیتجه برسند افزود: به اذعان گروههای گرفتار شده، این افراد با دریافت پول های کلان آماده می شوند تا در لحظات حساس در کشور تشنج و اغتشاش ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه در بحث فرامنطقه ای اتحادیه اروپا و آمریکا در مقابله با انقلاب اسلامی ایران شریک هستند تصریح کرد: ان ها انقلاب اسلامی را مانع بزرگی برای خود می دانند و هم اکنون بیش از ۱۳ میلیون مقاله می توان یافت که توسط دانشمندان آمریکایی به رشته تحریردرآمده است که محور تمامی آن این است که انقلاب ایران آمریکا را به سوی فروپاشی سوق می دهد.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا و آمریکا با ۳ هدف در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند تاکید کرد: آن ها برای ایران ۳ هدف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طراحی کرده اند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی در هدف کوتاه مدت برنامه نفوذ در بدنه نظام را طراحی کرده است تا جریان های همسو با خود را در بدنه نظام نگاه دارد.

هدف میان مدت استکبار به گفته این مقام مسئول مشروعیت زدایی از نظام و از میان بردن اعتماد مردمی به انقلاب اسلامی است و نمونه طراحی های صورت گرفته بروز و ظهور مفاسد اقتصادی در کشور است.

وی هدف بلند مدت دشمن را استفاده از فرصت هایی مانند انتخابات برای براندازی نظام دانست و افزود: دشمن در تلاش است تا بهره گیری از فرصت های شاخص مانند انتخابات و به وجود آوردن فتنه های مختلف مانند فتنه ۸۸ اقداماتی در جهت براندازی نظام و انقلاب اسلامی صورت دهد.

رئیس سازمان نشر و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با تاکید بر فعالیت های دشمن برای نفوذ در جریان های فکری مردم و مسئولان و نخبگان کشور گفت: آن ها تلاش می کنند تا مردم مسیر انتخابات را اشتباه رفته و در تصمیم گیری دچار خطا و لغزش شوند.

وی افزود: تهدید و ایجاد رعب و وحشت با بیان شعارهایی مانند گزینه های روی میز، وعده های دروغ، ایجاد و معرفی جریان های دوقطبی مانند جنگ و صلح، القاء یاس و روحیه ما نمی توانیم در میان مردم و غفلت از یاد خدا حربه دشمن برای فریب مردم است.

همانگونه که دشمن در حال طراحی و برنامه ریزی سنگین برای ضربه به نظام و انقلاب اسلامی است، به گفته این مقام مسئول ملت قهرمان، آگاه و بصیر ایران اسلامی با هوشیاری و بیداری کامل در صف مقدم دفاع از کیان نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند و با حضور حداکثری همچون دوره های گذشته مشت محکمی بر اندیشه های ناپاک دشمنان وارد خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4640
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.