• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

هتلی که بوی بد می دهد ولی مدیرش قصد تمکین به قانون ندارد

  • کد خبر : 4591
  • 20 اردیبهشت 1396 - 10:53

رییس جامعه هتلداران کیش گفت: علی‌رغم تعهدی که در خصوص بازسازی هتل ارم کیش به مردم دادیم، مدیرعامل این هتل قصد تمکین ندارد و به تخلف خود ادامه می‌دهد.

به گزارش کیشوندنیوز ، مسیح اله صفا در در رابطه با پیرامون آخرین وضعیت هتل ارم کیش و تخلف‌های صورت گرفته در این هتل گفت: با وجود تعهدی که جامعه هتلداران کیش ۱۷ فروردین و بعد از آشکار شدن تخلف‌ها در این هتل انجام داد مبنی بر بازسازی در هتل ارم کیش، متوجه شدیم که مدیرعامل این هتل هیچ گونه قصدی برای بازسازی ندارد و به نظر می‌رسد دامنه تخلف های این هتل افزون بر موارد بهداشتی شامل تطمیع ماموران نظارتی هم می‌شود.

وی افزود: بعد از شکایت مسافران نسبت به هوای آلوده و بوی بد در این هتل مقرر شد سوییت‌های طبقه همکف این هتل پلمپ شود، اما طی مدت کوتاهی سوییت‌ها رفع پلمپ شد و این هتل کماکان با همان شرایط نامساعد قبلی اقدام به پذیرش مسافر می‌کند.

رییس جامعه هتلداران کیش با بیان اینکه مالکیت این هتل از نظر حقوقی دارای مشکل است، ادامه داد: گزارش‌هایی هست که نشان می‌دهد این هتل متعلق به بانک پارسیان است، از طرفی هنوز پرسنل و رییس قبلی این هتل – قبل از واگذاری هتل – سرکار هستند. در این بخش هم به نظر می‌رسد نوعی تبانی و تخلف در این هتل در جریان است.

گفتنی است؛ ادامه پیگیری پرونده هتل ارم کیش به عهده کمیسیون گردشگری جزیره کیش گذاشته شده و جامعه هتلداران کیش در نامه‌ای به این کمیسیون مسئولیت خود را نسبت به تخلف‌های این هتل سلب کرده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4591
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.