• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

رعایت حقوق شهروندی مهمترین اصل در اجرای طرح های انتظامی است

  • کد خبر : 4574
  • 19 اردیبهشت 1396 - 11:11
رعایت حقوق شهروندی مهمترین اصل در اجرای طرح های انتظامی است

سرگرد “رضا سخایی” در خصوص طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز در سطح جزیره کیش، گفت: رعایت حقوق شهروندی مهمترین اصل در اجرای طرح های انتظامی است.

به گزارش کیشوند نیوز از پلیس کیش، طرح تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی (موتور های شارژی)، با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس و بکارگیری از حداکثر توان و امکانات، در سطح جزیره کیش مورد اجرا قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی ویژه کیش در این گفتگو ضمن تبیین اهداف این طرح اظهار داشت: رعایت حقوق شهروندی در مراحل اجرای این طرح یکی از اولویت های اصلی پلیس کیش می باشد.

وی ضرورت پرداختن به حقوق شهروندی را از منظر بهبود مناسبات شهروندان و دست یابی به یک نظام کارآمد در رعایت حقوق فردی و اجتماعی امری اجتناب ناپذیر دانست و تصریح کرد: رشد و شکوفایی جوامع متکی بر سرمایه های انسانی و اجتماعی است که این تعالی و رشد بدون شک نیازمند امنیت و احساس امنیت می باشد.

سرگرد سخایی با اعلام این مطلب گفت : در اجرای شیوه نامه تردد موتورهای شارژی در منطقه آزاد کیش و رسیدگی به تخلفات رانندگی ،پلیس راهور جزیره کیش از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری با اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف در این جزیره برخورد قانونی می کند .

وی افزود: موتورسوارانی که از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند احتمال ایجاد ایراد صدمات بدنی وجسمی خصوصا به ناحیه سر در آنها به مراتب بسیار بیشتر از دیگران است و استفاده از کلاه ایمنی هم برای راکب و هم برای سرنشین موتورسیکلت ها لازم و ضروری است چرا که درصد بالایی از میزان مرگ و میر و آسیب های جدی به ناحیه سر موتورسوار و سرنشین ها به دلیل نداشتن کلاه ایمنی است.

سرگرد “رضا سخایی” خاطر نشان کرد : پلیس کیش در اجرای این قانون مصمم بوده و به لحاظ حفظ سلامت رانندگان و راکبین موتورهای شارژی و شهروندان ، با متخلفان بطور جدی برخورد می کند که در همین راستا اجرای طرح برخورد با متخلفان رانندگی همچنان در دستور کار این پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کیش در پایان با بیان این مطلب که هدف پلیس جریمه نیست بلکه بازدارندگی و اصلاح رفتار در رانندگی است، گفت: انتظار می رود کیشوندان و گردشگران با توجه به توصیه و هشدار های پلیس و تأکید بر استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی هنگام تردد با موتورهای شارژی، پلیس را در انجام این ماموریت یاری دهند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4574
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.