• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی (IRANIMEX2015) در کیش

  • کد خبر : 454
  • 03 بهمن 1394 - 0:51

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی وو هفدهمین همایش صنایع دریایی از دیروز یکم دی در جزیره کیش برگزار شد و تا چهارم ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه که هفتمین نمایشگاه دریایی دو سالانه کیش است، همزمان با هفدهمین همایش صنایع دریایی از یکم تا چهارم دی با حضور شرکت های داخلی و […]

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی وو هفدهمین همایش صنایع دریایی از دیروز یکم دی در جزیره کیش برگزار شد و تا چهارم ادامه خواهد داشت.
این نمایشگاه که هفتمین نمایشگاه دریایی دو سالانه کیش است، همزمان با هفدهمین همایش صنایع دریایی از یکم تا چهارم دی با حضور شرکت های داخلی و خارجی درجزیره کیش برگزار می شود.
شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری و ارائه توانمندی ها و آخرین دستاوردهای صنایع، تأسیسات و سامانه های دریایی و بندری در دو فضای باز و بسته درجزیره کیش از اهداف برگزاری این نمایشگاه وهمایش است.
همچنین در این نمایشگاه زمینه های مشارکت در خصوص بنادر و کشتیرانی، صنایع ساخت و تعمیر کشتی، صنایع فراساحلی، خدمات دریایی و بندری ، معرفی سازندگان و تأمین کنندگان تجهیزات دریایی و قوانین، استانداردها و کنوانسیون های بین المللی فراهم خواهد شد.
گفتنی است، خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و دریای خزر یکی از بزرگ ترین بازارهای صنایع دریایی منطقه و جهان به شمار می آید .
قرار گرفتن ایران در دو شاهراه ترانزیتی کریدور شمال جنوب و محور ترانزیتی شرق، وجود بیش از۷۰ درصد از ذخایر نفت و گاز جهان، دارا بودن حدود ۳ هزار کیلومتر نوار ساحلی، ده ها بندر تجاری و نفتی و همچنین مناطق آزاد تجاری و اقتصادی دریایی باعث شده است فرصت های بزرگ صنعتی و سرمایه گذاری در بخش های خدمات دریایی و بندری، کشتیرانی، ساخت و تعمیر انواع شناورها، صنایع فرا ساحل، شیلات، آموزش و تحقیقات و جاذبه های گردشگری دریایی و توریستی به وجود آید که این موضوعات براهمیت برگزاری این نمایشگاه وهمایش می افزاید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=454
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.