• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آغاز ثبت نام دوره های آموزشی تابستانه در فرهنگسراهای کیش + شماره های تماس و نام کلاس ها

  • کد خبر : 4520
  • 16 اردیبهشت 1396 - 10:40

ثبت نام در دوره های آموزشی تابستانه در فرهنگسراهای کیش آغاز شد.

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، با اتمام سال تحصیلی جاری و فرا رسیدن تعطیلات تابستان، فرصت مناسبی برای فرا گیری علوم و هنرهای گوناگون برای کودکان و نوجوانان ساکن در جزیره کیش مهیا می شود. بدین منظور دوره های آموزشی متعددی ویژه کودکان و نوجوانان۷ تا ۱۲ سال در فرهنگسراهای جزیره کیش برگزار می شود.

  • بنابر این گزارش، در فرهنگسرای سنایی در قالب ۹ بسته آموزشی، دوره های خوشنویسی، رباتیک، طراحی و نقاشی، خوانش و سرایش، کارگاه ساخت هواپیماهای مدل، آشنایی با کاربرد های گوشی های موبایل، بازیگری و نمایش، عکاسی، ساخت مدل های علمی، زبان انگلیسی، حجم سازی با خمیر کاغذ، کامپیوتر، شطرنج مقدماتی و پیشرفته، بازی و ریاضی، چرتکه، آشپزی و میوه آرایی، ماهیگیری، ساخت انیمیشن، داستان نویسی، ساخت فیلم کوتاه با موبایل، آشنایی با کسب و کار اینترنتی و ماسک سازی خلاق برگزار می شود.

 

  • همچنین، در فرهنگسرای میلاد در قالب ۵ بسته آموزشی، دوره های ماسک سازی خلاق، آشپزی و میوه آرایی، عروسک سازی با نمد، سفال، کوئیلیک، شطرنج، حجم سازی با خمیر کاغذ، نقاشی فانتزی، بازیگری و نمایش، ویترای، چرم دوزی، هنرهای بافتنی، ساخت هواپیماهای مدل، خوشنویسی و عکاسی برگزار می شود.

 

  • در خانه فرهنگ و هنر مینا نیز در قالب ۳ بسته آموزشی دوره های شیرینی پزی و آشپزی، نقاشی، خوشنویسی، شطرنج، عروسک سازی، چرم دوزی، رباتیک، بازیگری، نقاشی، خوشنویسی، چهل تکه، نقطه کوبی و زبان انگلیسی تدریس می شود.

 

  • همچنین، در کتابخانه عمومی میر مهنا در قالب ۲ بسته آموزشی دوره های چرتکه، شطرنج، زبان انگلیسی، طراحی و نقاشی، کامپیوتر و خط تحریری برگزار می شود.

علاقمندان می توانند  برای ثبت نام هر یک از این دوره های آموزشی به فرهنگسراهای جزیره مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های فرهنگسرای سنایی ۸-۴۴۴۵۵۰۵۷، فرهنگسرای میلاد ۴۴۴۳۱۳۰۴، فرهنگسرای اندیشه ۴۴۴۶۹۲۸۴، خانه فرهنگ و هنر مینا ۰۹۳۴۷۶۹۱۱۱۶ و کتابخانه عمومی میرمهنا ۴۴۴۳۲۸۵۵ تماس بگیرند.

شروع این دوره های آموزشی از یکم خرداد ماه  است.

شایان ذکر است، این دوره های آموزشی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با هدف استفاده بهینه از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و آشنایی با علوم مختلف در کیش برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4520
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.