• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کارکنان وظیفه پدافند هوایی کیش تحت آموزش های پیشگیرانه اعتیاد قرار می گیرند

  • کد خبر : 4506
  • 15 اردیبهشت 1396 - 13:56
کارکنان وظیفه پدافند هوایی کیش تحت آموزش های پیشگیرانه اعتیاد قرار می گیرند

به همت شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش، کلیه کارکنان وظیفه پایگاه پدافند هوایی کیش، تا پایان خدمت تحت آموزش های تکمیلی پیشگیرانه اعتیاد قرار خواهند گرفت.

به گزارش کیشوند نیو از شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش، در نشست برنامه ریزی اقدامات فرهنگی پیشگیری در عرصه مبارزه با آسیب های اجتماعی بویژه اعتیاد،که با حضوردبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش و مسئولان آموزشی پایگاه پدافند هوایی کیش در دفتر این شورا برگزار شد، محمدحسن جهان از برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیرانه اعتیاد ویژه کارکنان وظیفه پدافند هوایی کیش خبر داد.
سرهنگ جهان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش با تشریح مصوبات این نشست تعاملی گفت: سربازی دوره حساسی است و بسیاری از جوانان در این دوره در معرض دوستان ناباب و اعتیاد قرار می گیرند بنابراین آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد برای کارکنان وظیفه یک ضرورت است.
وی ضمن تقدیر از پیشگام شدن پایگاه پدافند هوایی کیش در امر برگزاری دوره های تکمیلی آموزش پیشگیری از اعتیاد ویژه سربازان، پیشگیری را بهترین راهکار در مبارزه با مواد مخدر و برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی را اقدامی مهم در راستای آگاهی بخشی عمومی بویژه در بین سربازان دانست.
وی با بیان این مطلب که این دوره ها در تمامی یگان های مسلح مستقر در کیش برگزار می شود، یادآور شد: در این دوره آموزشی کارکنان وظیفه ، آموزش های لازم درخصوص پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و اعتیاد و مهارت های زندگی را به صورت چهره به چهره کسب خواهند کرد.
جهان با اشاره به حساسیت دوران سربازی گفت: نوجوان در دوره سربازی، به دلیل شرایط سنی و دوری از خانواده، با استرس شدیدی مواجه می شود و در صورتی که توانمندی های لازم را از طریق خانواده دریافت نکرده باشد، مستعد گرایش به اعتیاد می شود.
محمدحسن جهان با بیان اینکه سربازان عزت و افتخار یگان های نظامی هستند افزود: باید نسبت به آگاهسازی این سرمایه های گرانقدر تلاش کنیم تا در جنگ نرم راه نفوذ دشمن را شناسایی کنند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش در پایان خاطرنشان  کرد: به حول و قوه الهی امیدواریم همچنان که یگان های مسلح کیش در زمینه آمادگی نظامی و دفاعی در بهترین شرایط هستند در زمینه برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیرانه اعتیاد نیز پیشگام سایر دستگاه ها باشند.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4506
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.