• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

اصناف بزرگترین لایه جمعیتی تاثیرگذار در جامعه هستند

  • کد خبر : 4487
  • 13 اردیبهشت 1396 - 12:08
اصناف بزرگترین لایه جمعیتی تاثیرگذار در جامعه هستند

سرهنگ “رحیم جهانبخش” فرمانده انتظامی ویژه کیش ، در دیدار جمعی از جامعه بازاریان کیش، اصناف را بزرگترین لایه جمعیتی تاثیرگذار در جامعه عنوان نمود.

به گزارش کیشوند نیوز از پلیس کیش، فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: اصناف به عنوان اصل مهم و کلیدی جامعه بوده که علاوه بر کارکرد های اقتصادی و به گردش درآوردن موتور رو به جلو پیشرفت های اقتصادی، در رویدادهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی نیز نقش غرور آفرین داشته و حماسه های زیادی خلق کرده اند.

سرهنگ “رحیم جهانبخش” هدف از برگزاری این جلسه را در وهله اول تعامل دو سویه پلیس با اصناف دانسته و تاکید کرد : تعامل و ارتباط صاحبان اصناف با پلیس می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات احتمالی باشد.

فرمانده انتظامی ویژه کیش با تاکید بر اینکه اصناف در تعامل و همکاری با پلیس می توانند، نقش بسزائی در تولید امنیت ایفا کنند، بیان داشت: نیروی انتظامی به تنهایی قادر به تأمین امنیت نیست و همه سازمان ها و نهادها بایستی در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی ادامه داد:تعامل و همدلی دو سویه بین اصناف و نیروی انتظامی می تواند زمینه بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را از بین برده و از وقوع جرائم جلوگیری کند.

سرهنگ “رحیم جهانبخش” همکاری اصناف با پلیس را در تامین نظم و امنیت مطلوب خواستار شد و تصریح کرد: رعایت موارد ایمنی و توجه به هشدارهای ارائه شده توسط پلیس از جمله مواردی است که اصناف باید توجه کنند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش در پایان خاطرنشان کرد: امروز ارتقای امنیت اجتماعی در اولویت کار پلیس است و نباید اجازه دهیم عده قلیلی اخلاق را نادیده گرفته و سبب ناامنی در جامعه شوند.

گفتنی است در این جلسه، نمایندگان اصناف و بازاریان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در رابطه مسائل مربوط به ایام نوروزی و نحوه تعامل و همکاری با پلیس مطالبی بیان کردند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4487
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.