• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان کیش

  • کد خبر : 4476
  • 12 اردیبهشت 1396 - 17:56
آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان کیش

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان کیش با حضور بیش از ۱۴۰ شرکت کننده داخلی و خارجی در کیش آغاز به کار کرد.

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و صنعت ساختمان کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس و مسئولان اتاق تعاون عصر امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در کیش آغاز به کار کرد و  تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان و حرکت به سمت ساختمانهای سبز از مهمترین موضوعاتی است که امروزه در صنعت ساختمان مطرح است و از جمله مزیت های رقابتی قابل طرح برای شرکت های فعال در صنعت ساختمان، به کارگیری راهکارهای نوین بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان است.

موضوع توسعه و حفظ محیط زیست همچنین در مدیریت شهری هم مطرح است که برخی شهرها در این مسیر گام برداشته اند.

مجتمع رسانه ‏ای صنعت ساختمان با همکاری اتاق تعاون ایران، وزارت راه و شهر سازی و سازمان مناطق آزاد کیش در نظر دارد در کنار برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش با هدف توسعه فضای تخصصی نمایشگاه و همچنین معرفی پروژه‏های ویژه جزیره کیش، در راستای توسعه دانش و تجربه مهندسان و بازدید کنندگان از نمایشگاه ۶ کارگاه آموزشی برگزار می کند.

 برنامه های آموزشی در حوزه های زیر در نظر گرفته شده است:

۱ . طراحی و اجرای سیستمهای آب و فاضلاب خاکستری

۲ . کارگاه سیستمهای مدیریت هوشمند در ساختمان

۳ . روشهای طراحی ساختمان انرژی صفر BMS

۴ . اصول و کاربردهای مدلسازی انرژی در ساختمان

۵ . معماری پایدار و روشهای صرفه جویی انرژی در ساختمان (مدیریت انرژی)

۶ . تولید انرژیهای نو

۷ . بکارگیری تکنولوژی و روشهای اجرایی نو در صنعت ساختمان

کارگاه‌های آموزشی فوق، دارای امتیاز ارتقاء پایه نظام مهندسی ۳ به ۲ برای رشته های عمران، معماری و مکانیک است همچنین این کارگاه‌ها به صورت آنلاین در سایت ecohub.ir قابل مشاهده است.

علاقمندان می توانند برای ثبت نام، دریافت سر فصل و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۲۸۵۳۵۳۰-۰۲۱ داخلی ۳ یا ۰۹۰۱۶۶۲۶۶۷۲ تماس بگیرند و یا به نشانی ecohub.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4476
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.