• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تخلیه و بار گیری ۱۰۸هزار تن کالا در جزیره کیش

  • کد خبر : 4446
  • 11 اردیبهشت 1396 - 13:06

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از تخلیه و بارگیری بیش از ۱۰۸ هزار تن انواع کالا و همچنین افزایش ۷۰ در صدی صادرات غیر نفتی در این بندر طی فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از بنادر و دریانوردی هرمزگان، احمد شهریاری با اشاره به تخلیه و بارگیری ۱۰۸ هزار و ۳۵۰ تن انواع کالای نفتی و غیر نفتی در بندر کیش، در نخستین ماه سال ۱۳۹۶، اظهار داشت: از این میزان، ۸۶ هزار و ۹۹۹ تن به کالای غیر نفتی و ۲۱ هزار و ۳۵۱ تن کالای نفتی اختصاص دارد.

وی سهم عملیات مربوط به صادرات غیر نفتی در این بندر را رقمی بالغ بر ۳۵۵ تن با رشد ۷۰ درصدی و حجم واردات اینگونه کالاها را یک هزار و ۷۹۹ تن اعلام کرد.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از کابوتاژ ۸۴ هزار و ۸۴۵ تن کالای غیر نفتی در این بندر سخن به میان آورد.

شهریاری ضمن اشاره به ترابری ۱۶۳ هزار و ۷۳۹ نفر مسافر از طریق این بندر طی سال جاری گفت: علاوه بر فعالیت های مسافری، ۸۷ هزار و ۷۵۱ نفر، گشت دریایی با شناورهای تفریحی در آب های جزیره مرجانی کیش را تجربه کردند که این بخش از فعالیت های دریایی طی سال جاری ۳ درصد افزایش داشته است.

وی مجموع تردد شناورها به بندر کیش طی نخسین ماه سال جاری را یک هزار و ۴۶۱ فروند اعلام کرد و افزود: طی این مدت، جابجایی ۳۵ هزار و ۸۷۸ دستگاه خودرو توسط شناورهای لندینگ کرافت در مسیرهای دریایی جزیره کیش به چارک و آفتاب به ثبت رسید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4446
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.