• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

از ۲۴ نفر اولیه ثبت نام کننده، پنج نفر در حوزه های بندرلنگه، بستک، پارسیان و کیش تایید صلاحیت شدند

  • کد خبر : 441
  • 29 دی 1394 - 16:39
از ۲۴ نفر اولیه ثبت نام کننده، پنج نفر در حوزه های بندرلنگه، بستک، پارسیان و کیش تایید صلاحیت شدند

بخشدار کیش با بیان اینکه در حوزه بندرلنگه ، بستک ، پارسیان و کیش ۲۴ نفر برای انتخابات نام نویسی کرده بودند گفت : شش نفر از این افراد انصراف دادند ،۱۳ نفر عدم احراز صلاحیت و پنج نفر تایید صلاحیت شدند. ناصر توکلی، غلامحسین زارعی، احمد جباری، یوسف دیوانی و سید هاشم توانا نامزدهایی […]

بخشدار کیش با بیان اینکه در حوزه بندرلنگه ، بستک ، پارسیان و کیش ۲۴ نفر برای انتخابات نام نویسی کرده بودند گفت : شش نفر از این افراد انصراف دادند ،۱۳ نفر عدم احراز صلاحیت و پنج نفر تایید صلاحیت شدند.

ناصر توکلی، غلامحسین زارعی، احمد جباری، یوسف دیوانی و سید هاشم توانا نامزدهایی هستند که از غرب هرمزگان تایید صلاحیت شده اند.

روح الله شهداد نژاد روز دوشنبه افزود: افرادی که صلاحیت آنها تایید نشده است از روز یکشنبه ۲۷ تا ۲۹ دی ماه فرصت دارند اعتراض خود را به دفتر هیات نظارت مستقر در استانداری هرمزگان اعلام کنند.
وی در مورد شعب اخذ رای در نظرگرفته شده برای کیش و جزایر تابعه گفت: ۲۱ شعبه اخذ رای به منظور برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان خبر تایید شده که چهار شعبه آن سیار و ۱۷ شعبه ثابت است.
شهداد نژاد اظهار داشت : جلسات متعددی با حضور اعضاء هیات اجرایی و نظارت به منظور برگزاری انتخاباتی پر شور در کیش برگزار و راهکارهای مناسب تسهیل در رای گیری شهروندان و جایگاه های مناسب استقرار شعب در نظر گرفته شده است.
بخشدار کیش با تاکید به برگزاری انتخاباتی پر شور و سالم در بخش کیش گفت: درانتخابات دوره قبل ۱۹ صندوق برای بخش کیش وجود داشت که یک صندوق برای لاوان، یک صندوق در جزیره هندورابی و ۱۶ صندوق در جزیره کیش در نظر گرفته شده بود که با توجه به نظرات کارشناسی هیات های نظارت و اجرایی این تعداد به ۲۱ شعبه افزایش یافته است .
وی تصریح کرد شعبه های اخذ رای با توجه به گستردگی های ایجاد شده در بخش نیاز به کار کارشناسی داشت که این مهم اتفاق افتاده و مکان یابی صندوق ها بر اساس نظرات کارشناسی هیات ها صورت گرفته است.
شهداد نژاد با دعوت از مردم برای حضوری فعال و پر شور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان گفت : حضور در انتخابات یعنی تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان برای حفظ و حراست از ارزشهای انقلاب اسلامی است .
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه به صورت همزمان و توام در سراسر کشور برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=441
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.