• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان پسر در کیش

  • کد خبر : 4341
  • 05 اردیبهشت 1396 - 18:52
برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان پسر در کیش

روز گذشته جشن تکلیف و عبادت ۳۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس پسرانه جزیره کیش امروز در مسجد خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از ایرنا، این مراسم با حضور امام اهل سنت ،نماینده نهاد امامت جمعه کیش،جمعی از مدیران آموزش و پرورش ، اولیاء و مربیان و دانش آموزان مدارس پسرانه کیش در مسجد خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد.

سرپرست آموزش و پرورش کیش روز دوشنبه در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان پسر مدارس کیش گفت : همه ما در برحه ای از زندگی وارد سن تکلیف می شویم که برگزاری جشن عبادت امروز نیز تاکیدی بر این است که از امروز مسئولیت های شرعی و اخلاقی بر گردن فرد گذاشته می شود که باید به آن پایبند باشد.
دانیار جاویدی ابراز امیدواری که با انجام درست مسئولیت ها بتوانیم در آینده شهروندی اخلاق مدار باشیم و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم .
وی به سند چشم انداز توسعه ۲۰ ساله و تائید رهبر معظم انقلاب ، مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچین مجاری قانونی اشاره کرد و افزود: در این سند آمده است تا سال ۱۴۰۴ ایران باید به قدرت سیاسی ،نظامی ،اجتماعی ،فرهنگی در منطقه خاور میانه تبدیل شود.
جاویدی گفت: در آن زمان شما به سن بزرگسالی رسیده اید که می توانید نقش موثری در توسعه و پیشرفت کشور ایفا کنید که دستیابی به این جایگاه نیز چیزی به جز همت و تلاش طلب نمی کند .
این مسئول در آموزش و پرورش کیش گفت : دانش آموزان با رسیدن به سن بلوغ و تکلیف باید مسئولت پذیر بوده و به تکالیف دینی و شرعی خود عمل کنند .
امام جماعت مسجد حضرت امیر (ع) نیز در این مراسم با تبریک عید مبعث و جشن تکلیف به دانش آموزان گفت: انسان در عمر خود سه جشن را تجربه می کند، جشن ولادت ،تکلیف و ازدواج .
حجت الاسلام رحمان یوسف پور به اهمیت رسیدن به سن تکلیف اشاره کرد و گفت : با ورود به این سن باید به تکالیف دینی و مسئولیت های که بر دوش شما گذاشته می شود به خوبی عمل کنید.
وی گفت: جشن تکلیف مربوط به تکامل روح ما است که با وارد شدن به سن بلوغ زمینه ارتباط بیشتر با خالق فراهم می شود و جوانان باید قدر این دوران را بدانند و از آن بهره های لازم را ببرند .
امسال ۴۰۰ دختر و بیش از ۳۰۰ پسر دانش آموز در کیش به سن تکلیف رسیدن خود را جشن گرفتند .
برگزاری مسابقه دانش آموزی و اهدا جوایز و قرائت دکلمه از بخش های دیگر این مراسم بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4341
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.