• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

نتایج بررسی صلاحیت‌ نامزدهای شورای شهر و روستا تا پایان امروز به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود

  • کد خبر : 4250
  • 01 اردیبهشت 1396 - 11:22
نتایج بررسی صلاحیت‌ نامزدهای شورای شهر و روستا تا پایان امروز به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود

دبیر هیأت نظارت بر انتخابات شوراها در هرمزگان گفت: بر اساس قانون هیأت‌های نظارت شهرستان‌ها در سراسر کشور از جمله استان هرمزگان وقت دارند تا پایان امروز نتایج بررسی صلاحیت‌ها را به فرمانداری‌ها اعلام کنند.

به گزارش کیشوند نیوز، علی مجیدی ظهر امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا تا پایان امروز به فرمانداری‌های سراسر استان هرمزگان اعلام خواهد شد و طی روزهای شنبه و یک شنبه دوم و سوم اردیبهشت‌ماه به داوطلبان از سوی فرمانداری‌ها ابلاغ خواهد شد.

وی گفت: هیأت‌های نظارت شهرستانی در برخی از مناطق استان نتایج را به فرمانداری‌ها اعلام و برخی دیگر نیز نهایتا تا پایان مهلت قانونی امروز به فرمانداری‌ها اعلام خواهند کرد تا ظرف روزهای دوم و سوم اردیبهشت‌ماه به داوطلبان ابلاغ شود.

دبیر هیأت نظارت بر انتخابات شوراها در هرمزگان با بیان این که فرصت ۴ روزه‌ای نیز بر اساس قانون برای اعتراض به نتیجه بررسی صلاحیت‌ها در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند از سوم تا ششم اردیبهشت‌ماه شکایت خود در این زمینه را به هیأت نظارت استان تحویل نمایند.

مجیدی ادامه داد: زمان آغاز تبلیغات برای انتخابات شوراها از ۲۱ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات ادامه خواهد داشت و لذا کاندیداها از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند چرا که خلاف قانون بوده و با متخلفین برابر قانون اقدام خواهد شد.

وی گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران مظهر استواری و اقتدار و مردم‌سالاری دینی است و حضور با شکوه مردم در این انتخابات نویدبخش آرامش و امنیت کشور برای رسیدن به پیشرفت و توسعه است.

تکمیلی/

طبق اخبار رسیده، ۲۹ نفر از ۳۲ نامزد شورای شهر جزیره کیش برای این انتخابات صلاحیت شان تأیید شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4250
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.