• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

احسان حدادی در کیش دست به بیل شد؟ + تصاویر

  • کد خبر : 4053
  • 20 فروردین 1396 - 21:08
احسان حدادی در کیش دست به بیل شد؟ + تصاویر

احسان حدادی: نزدیک به ۲۰ روز است که بیل به دست در حال ترمیم چمن ورزشگاه هستم. ورزش جای تجارت نیست و افرادی که دل سوز وضعیت ورزش کشور نیستند باید بروند.

به گزارش کیشوند نیوز، احسان حدادی که از سوم فروردین برای حضور در اردوی آمادگی به کیش رفت با مشکلات فراوانی رو به رو شد چراکه به دستور مسئولان ورزش کیش نباید به زمین اصلی المپیک که در حال تعمیر بود وارد می شد و به ناچار زمین خاکی کنار ورزشگاه را برای تمرین انتخاب کرد.

بر اساس این خبر حدادی اظهار کرد: متاسفانه در این اردو دچار مشکلات فراوانی شدم و این روزها هم مشغول کلنگ زنی ورزشگاه کناری المپیک کیش شده ام تا اوضاع ورزشگاه را سر و سامان دهم.

رکورد دار پرتاب دیسک کشورمان گفت: اشخاصی که دل سوز ورزش نیستند بهتر است بروند. ورزش جای تجارت نیست بلکه جای تربیت و پروزش است و ورزشکاران هم باید بتوانند با کسب مدال های زرین مفید باشند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت مناسبی دارم و تلاش می کنم تا به آمادگی لازم دست یابم و به دلیل این که تمریناتم را دیر آغاز کردم در مسابقات آغاز فصل شرکت نمی کنم.

نائب قهرمان المپیک لندن گفت: با قدرت تمام به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی می روم و امیدوارم بتوانم مانند دوره های قبل مدال طلا کسب کنم.

حدادی تاکید کرد: در صورتی که به رکورد ۶۵ متر برسم جواز حضور در رقابت های بین المللی لندن را می گیرم.

بروز چنین مسائلی نه تنها در شان ورزش جزیره کیش بلکه در شأن ورزش کشور نیست که افتخار آفرین این مملکت برای برگزاری تمرین خود با چنین دردسرهایی رو برو باشد.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که مسئولین ورزش داعیه میزبانی از تیم های شرکت کننده در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال را دارند.

تصاویر زیر گویای وضعیت فعلی احسان حدادی در جزیره کیش است:

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4053
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.