• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

سوگند رحمانی به‌عنوان چهره برتر ورزش کیش در سال ۹۵ انتخاب شد

  • کد خبر : 3979
  • 13 فروردین 1396 - 2:30

سوگند رحمانی کماندار جوان جزیره کیش به‌عنوان چهره برتر ورزش کیش در سال ۹۵ از دیدگاه مخاطبان انتخاب شد و سجاد زارعیان در جایگاه دوم قرار گرفت.

به گزارش کیشوند نیوز، امسال صدا و سیمای مرکز کیش با همکاری معاونت ورزش و تفریحات سالم جزیره، اقدام به انتخاب چهره برتر ورزشی سال ۹۵ جزیره کیش کردند و در راستای آن قصد دارند بعد از تعطیلات نوروز و در مراسمی با اهدای جوایزی نفیس از این افراد تجلیل و قدردانی کنند.

بعد از اتمام مهلت نظرسنجی که ساعت ۲۴ شب گذشته به پایان رسید، خانم سوگند رحمانی کماندار نوجوان جزیره کیش توانست با کسب ۴۱ درصد آرا و تنها با ۱ درصد بیشتر آرا (حدود ۳۰ رای بیشتر) نسبت به سجاد زارعیان اسکواش باز جوان جزیره کیش، مقام نخست نظرسنجی را بدست آورد و عنوان چهره سال ورزش جزیره کیش از دید مخاطبان را به خود اختصاص دهد.

سوگند رحمانی از افتخارآفرینان کماندار نه تنها جزیره کیش بلکه کشور در سال ۹۵ محسوب می شوند و مدال های رنگارنگ جهانی در سال گذشته کسب کرده بودند که آخرین آن کسب مدال مدال نقره مسابقات جام جهانی داخل سالن لاسوگاس آمریکا بود.

 آقای سجاد زارعیان تنها ایرانی در بین ورزشکاران راکتی است که توانسته جایگاه ششم جوانان جهان را کسب کند. کسب مدال طلا مسابقات بین المللی نشنال کلوز در ارومیه و کسب مدال طلا مسابقات بین المللی پنانگ مالزی، کسب مدال برنز مسابقات بین المللی اراک و کسب مدال برنز مسابقات بین المللی جام نیروی دریایی در تهران از دیگر افتخارات ایشان می باشد.

نفر سوم این نظرسنجی آقای آرش دلیخون شد که در رشته موی تای فعالیت می کند. کسب مدال نقره مسابقات جهانی در کازان روسیه، کسب مدال طلا مسابقات آسیایی تایلند و کسب مدال طلا مسابقات قهرمانی کشور در سنندج، کسب مدال برنز جهانی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۶ و عضو تیم ملی امید از افتخارات این ورزشکار است.

علی خدیور (دو و میدانی) نفر چهارم این نظرسنجی شد. خدیور که ورزشکاران و کیشوندان او را به اسم نبیل می شناسند، شاید در فضای مجازی جایگاه مناسبی کسب نکرده باشد ولی در فضای حقیقی قطعاً از محبوبترین و پرطرفدارترین ورزشکاران جزیره کیش به حساب می آید.

کسب یک مدال طلا و دو نقره در مسابقات انتخابی المپیک قزاقستان، کسب مدال برنزمسابقات انتخابی المپیک ترکیه، کسب دو مدال طلا در مسابقات قهرمانی کشور در تهران، کسب یک مدال طلا و یک برنز مسابقات قهرمانی کشور داخل سالن تهران، و کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور در شیراز را می توان در کارنامه نبیل مشاهده کرد.

امیر محمد نورشاد(بوکس) و محمد سعید آبادی(ژیمناستیک) هم در جایگاه های پنجم و ششم قرار گرفتند.

در این نظر سنجی در مجموع ۳۱۷۵ نفر شرکت کردند.

هرچند این نظرسنجی در نوع خود اشکالاتی داشت اما نفس عمل قابل تقدیر بود و نوید بخش حرکتی مثبت و ایجاد انگیزش نه تنها در بخش ورزش، بلکه در دیگر زمینه ها را دارد.

از جمله اشکالات این نظرسنجی می توان به: رعایت نشدن ترتیب اسامی، زمان نامناسب و خارج از عرف برای نظرسنجی و مشخص نبودن تعداد نهایی آرا اشاره کرد.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3979
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.