• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

رکورد ۳۰۰۸ نفر ورودی در یک برای روز پلاژ بانوان / ماجرای احسان حدادی، زمین المپیک و پلیس ۱۱۰ ؟!

  • کد خبر : 3974
  • 12 فروردین 1396 - 22:46
رکورد ۳۰۰۸ نفر ورودی در یک برای روز پلاژ بانوان / ماجرای احسان حدادی، زمین المپیک و پلیس ۱۱۰ ؟!

معاون ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش از رکورد استفاده ۳۰۰۸ نفری گردشگران نوروزی از پلاز بانوان کیش در روز ۹ فروردین خبرداد.

 رکورد ۳۰۰۸ نفر ورودی در یک برای روز پلاژ بانوان

حسین جلالی معاون ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش با اشاره به استقبال بالای گردشگران نوروزی از تفریحات دریایی جزیره کیش گفت: در ایام نوروز از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین طبق برنامه همه ساله اماکن ورزشی در جزیره کیش تعطیل بوده و پرسنل در بخش های مختلف تفریحات برای ارائه خدمات به گردشگران مشغول به فعالیت می شوند.

وی افزود: از ۲۵ اسفند ۹۵ نیز بجز مجموعه های تنیس، ورزش های همگانی و استخرهای المپیک و کرانه، بقیه تعطیل بودند و مجموعه های فعال نیز با استقبال خوبی از سوی گردشگران روبرو شدند.

جلالی با اشاره به استقبال بالای گردشگران به استفاده از پلاژهای جزیره کیش در هر دو بخش آقایان و بانوان اظهار کرد: امسال با استقبال خوبی از سوی گردشگران در هر دو بخش پلاژ آقایان و بانوان روبرو شدیم و به جز دو سه روزی که بارندگی بود پلاژها فعال بودند.

وی با تاکید بر افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی حضور گردشگران در اماکن ورزشی به خصوص پلاژهای کیش از رکورد استفاده ۳۰۰۸ نفر در ۹ فروردین ماه ۹۶ از پلاژ بانوان خبرداد.

معاون ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش با بیان اینکه استقبال از کلوپ های ورزشی و تفریحات دریایی نیز نسبت به سال های گذشته افزایش قابل توجهی داشته است بر نظارت کامل موسسه ورزش و تفریحات سالم در ایام نوروز بر این اماکن تاکید کرد.

جت اسکی بیشترین آمار حوادث و مصدومیت ورزش های آبی را دارد

جلالی با اشاره به کاهش مصدومان تفریحات دریایی و دوچرخه سواری در سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: برای اولین بار از اواخر اسفند ۹۵ استفاده از موتورهای شارژی در پیست دوچرخه سواری ممنوع شد و همچنان ادامه دارد به همین دلیل شاهد کاهش مصدومیت ها در این بخش بوده ایم.

وی افزود: در بخش تفریحات دریایی نیز بیشترین حوادث و مصدومیت ها مربوط به جت اسکی بود که از اسفند ماه براساس نامه ارسالی فدراسیون انجمن های دریایی انجمن جت بوت و جت اسکی استفاده از جت اسکی از ۲۶ اسفند ممنوع شده و با این ممنوعیت آمار مصدومین نسبت به سال گذشته به شدت کاهش یافته است.

این مقام مسئول در موسسه تفریحات سالم جزیره کیش با اشاره به اینکه در سال ۹۶ با توجه به نظارت و سرکشی های دائم نیروهای مسئول در تفریحات دریایی و پلاژها با هیچ گونه حادثه و مشکلی مواجه نشدیم اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب گردشگران از تفریحات دریایی و پلاژها تیم های بازرسی به طور مستمر از اماکن ورزشی بازدید می کردند که شکر خدا در هیچ بخش با مشکل جدی مواجه نشدیم.

 ماجرای احسان حدادی، زمین المپیک و پلیس ۱۱۰

حسین جلالی در مورد مشکلات ایجاد شده برای احسان حدادی در جزیره کیش تصریح کرد: زمینی که قرار است حدادی در آن تمرین کند از اول اسفند ۹۵ تا پایان اردیبهشت ۹۶ باید زیر کشت برود تا به بهترین شکل ترمیم شود. وی سوم فروردین بدون این که نامه ای از سوی فدراسیون دو و میدانی برای ما ارسال شود به کیش آمد و تمرینات خود را آغاز کرد.

وی افزود: ششم فروردین نامه فدراسیون به دست ما رسید و در پاسخ اعلام کردیم زمین زیر کشت و در مجموعه قفل است. از ابتدای اسفند هیچ گونه فعالیت ورزشی در ورزشگاه المپیک کیش انجام نشده و پیمانکار هم به سازمان ورزش جزیره کیش اعلام کرده هیچ یک از ورزشکاران تا پایان اردیبهشت نمی توانند از این زمین استفاده کنند. به همین دلیل از حدادی درخواست کردیم در زمان دیگری در ورزشگاه کیش تمرین کند.

جلالی در مورد حضور پلیس ۱۱۰ در محل تمرین و خوابگاه حدادی بیان کرد: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و تنها حراست معاونت ورزش جزیره از حدادی درخواست کرد در این زمین تمرین نکند که وی به شکل نامناسبی جواب حراست را داده و اعلام کرده بزرگ تر از جلالی هم نمی تواند مانع تمرین من شود. در حالی که زحمات زیادی برای احسان کشیده ام و وی نباید چنین حرفی می زد. اگر بحث حضور پلیس ۱۱۰ درست بود، قطعا فیلم و عکس آن مخابره می شد.

وی افزود: در صورتی که فدراسیون دو و میدانی زودتر با ما مکاتبه می کرد، جواب استعلام را می دادیم و درخواست می کردیم تمرینات حدادی در بوشهر یا بندرعباس پیگیری شود. بسیاری از اردوهای احسان و سایر دو و میدانی کاران در جزیره کیش برگزار می شود و اگر امکانات فراهم باشد، با آن ها و فدراسیون دو و میدانی نهایت همکاری را انجام می دهیم. حدادی شهروند کیش است و حق دارد در اینجا تمرین کند اما زمانی که پیمانکار بازسازی چمن اعلام می کند اگر به دنبال انجام تمرینات احسان، به چمن آسیب برسد، هیچ چیزی را گردن نمی گیرد، باید چه کار کنیم؟

رئیس سازمان ورزش کیش در پایان تصریح کرد: حدادی همیشه اینجا بدون هیچ مشکلی تمرین می کند اما اکنون تمرین کردن وی در زمین های مجموعه المپیک کیش دست من نیست و پیمانکار به وی اجازه تمرین نمی دهد. باز هم تاکید می کنم با وجود علاقه فراوان به حدادی، نمی توانم امکانات تمرینی وی در کیش را فراهم کنم.

منبع: کیش پرس

خبرنگار:حسین زاده

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3974
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.