• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ثبت رکورد بیشترین تعداد پرواز در تاریخ فرودگاه بین المللی کیش

  • کد خبر : 3969
  • 12 فروردین 1396 - 18:30
ثبت رکورد بیشترین تعداد پرواز در تاریخ فرودگاه بین المللی کیش

از ۲۵ اسفند ۹۵ تا پایان روز ۱۱ فروردین ۹۶ تعداد ۲۴۷ هزار و۱۲۸گردشگر داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی کیش تردد داشته اند که این تعداد مسافر توسط هزار و ۹۰۴ پرواز جابجا شده اند.

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جمعه یازدهم فروردین ماه امسال  بیشترین تعداد نشست و برخاست هواپیما در یک روز درفرودگاه کیش انجام شد.

در این روز تعداد ۱۳۵ پرواز با ایمنی و امنیت کامل درفرودگاه بین المللی کیش نشست و برخاست داشتند.

همچنین تعداد اعزام و پذیرش مسافر جمعه یازدهم فروردین به ۱۷ هزار و ۷۸۸ نفر رسید که تا کنون در تاریخ فرودگاه بین المللی کیش بی سابقه بوده است.

از ۲۵ اسفند ۹۵ تا پایان روز ۱۱ فروردین ۹۶ تعداد ۲۴۷ هزار و۱۲۸گردشگر داخلی و خارجی  در فرودگاه بین المللی کیش تردد داشته اند که این تعداد مسافر توسط هزار و ۹۰۴ پرواز جابجا شده اند.

آمار تعداد مسافر و پرواز فرودگاه بین المللی کیش در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با  ۲۴درصد رشد در بخش مسافر و ۱۵ درصد رشد در بخش پرواز همراه بوده است.

لازم به ذکر است که در تعطیلات نوروزی امسال ، فرودگاه بین المللی کیش پس از فرودگاه های مهرآباد و مشهد در رتبه سوم پرترافیک ترین فرودگاه ها در انجام پروازهای داخلی قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3969
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.