• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

گردشگران خانه های اجاره ای را از اماکن مجوزدار اجاره کنند

  • کد خبر : 3896
  • 05 فروردین 1396 - 19:35
گردشگران خانه های اجاره ای را از اماکن مجوزدار اجاره کنند

سرگرد روح الله زمانی گفت : با توجه به شروع تعطیلات نوروزی و مسافرت مردم به جزیره کیش برخی از گردشگران که از طریق شبکه های مجازی اقدام به رزرو خانه های اجاره ای و واریز مبلغ اجاره کرده بودند پس از ورود به جزیره با مشکل روبرو شده اند.

به گزارش کیشوندنیوز ، سرگرد روح الله زمانی با اعلام این مطلب اظهار کرد:در کنار هتل ها، کمپ های مجهزی نیز از سوی منطقه آزاد کیش اماده است که شهروندان می توانند از این کمپ ها برای استقرار خود استفاده کنند .
وی گفت : با توجه به شروع تعطیلات نوروزی و مسافرت مردم به جزیره کیش برخی از گردشگران که از طریق شبکه های مجازی اقدام به رزرو خانه های اجاره ای و واریز مبلغ اجاره کرده بودند پس از ورود به جزیره با مشکل روبرو شده اند.
سرگرد زمانی تصریح کرد :افرادی که خانه های خود را از این طریق اجاره کرده بودند پس از حضور در کیش متوجه غیرواقعی بودن شبکه های مجازی و رزرو خانه های اجاره ای شدند که برای شکایت به نیروی انتظامی مراجعه کرده اند.
وی گفت: این افراد که اقدام به اجاره دادن خانه های استیجاری در شبکه های مجازی کرده بودند در زمان مقرر یا تلفن های خود را خاموش و یا ارتباط شبکه ای خود را قطع کرده بودند .
سرگرد زمانی افزود: برخی از افراد نیز که به موفق به گرفتن خانه ها شده بودند ، به دلیل مغایرت و متناسب نبودن مبلغ کرایه دریافتی با آنچه که در شبکه تبلیغ شده بود به پلیس کیش مراجعه و شکایت خود را تنظیم کردند.
رئیس پلیس آگاهی کیش تصریح کرد : برخی از همسایگان این خانه های اجاره ای نیز به دلیل مزاحمت های ایجاد شده از سوی افراد مستقر در این خانه ها به پلیس شکایت کرده اند .
سرگرد زمانی اظهار کرد: کسانی که از اجاره دهندگان و یا اجاره کنندگان این خانه ها شکایت دارند می توانند مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس کیش برسانند .
وی در مورد تبلیغات این افراد در برخی محیط ها نیز گفت: با اقدامات مناسب پلیسی تمامی موارد تبلیغات محیطی جمع آوری شده اند.
رئیس پلیس اگاهی نیروی انتظامی ویَژه کیش اظهار کرد: با هماهنگی و کمک پلیس فتا تعدای از افراد مرتبط با این موضوع شناسایی و دستگیر شده اند .
وی از گردشگران خواست تا خانه های اجاره ای را از اماکن مجوزدار اجاره کنند.
جزیره کیش با مساحت ۹۱.۵ کیلومتر مربع در فاصله ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران در استان هرمزگان واقع است که هر ساله گردشگران زیادی آن را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3896
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.