• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

رامین افشاری نیامده رفت / پرهام جانفشان سرپرست جدید شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش شد

  • کد خبر : 389
  • 19 آذر 1394 - 0:40

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، طی حکمی «پرهام جانفشان عراقی» را به عنوان سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش منصوب کرد.

با توجه به اینکه هنوز دو ماه از انتصاب رامین افشاری در سمت سرپرستی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش بیشتر نمی گذرد، خبرهای شنیده حاکی از آن است که علی اصغر مونسان، آقای “پرهام جانفشان” را برای این سمت معرفی نموده اند. 

در این حکم آورده شده است: نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به مدت دو سال منصوب می شوید.
در این حکم بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، ارتقاء بهره وری، بهبود کیفیت و صرفه جویی در هزینه و زمان اجرای طرح ها، همکاری و تعامل سازنده با معاونان سازمان و اعضای هیات مدیره شرکت در جهت رشد و توسعه اقتصادی، صنعتی، عمرانی، بازرگانی و خدماتی جزیره کیش، از مهمترین وظایف جانفشان اعلام شده است.
ارائه خدمات مطلوب به کلیه فعالان اقتصادی و گام های اجرایی در این خصوص، همچنین شتاب گیری روند اجرای طرح های عمرانی و امور زیر بنایی، ارتقاء امور شهری و شهر سازی، توجه به آراستگی جزیره، اصلاح فرآیندهای موجود به منظور ارتقاء انضباط مالی، ایجاد کاربری های جدید در چارچوب سیاست های ابلاغی از دیگر وظایف سرپرست جدید شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش اعلام می شود.

 گفتنی است مهندس پرهام جانفشان پیش از این در سمت معاونت عمرانی استانداری سمنان مشغول بکار بوده است. 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=389
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. خیلی جالبه مدیرا دارن یکی یکی استان سمنانی میشن پسر خاله ها و خواهر زاده ها کم کم دارن قدرت رو میگیرن دستشون موءید باشین انشالله

  2. خخخخخخخخخخ.لایک

  3. آخه رامین افشاری اندازه ی این حرفا نبود از مهندس مونسان بعید بود.

  4. اتفاقا دارید اشتباه می کنید آقای مهندس افشاری چهره ی متشخص و محترمی بوده و خواهند بود