• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

دستگاه شناسایی مواد مخدر ایکس ری هفته آینده در بندر کیش نصب می شود

  • کد خبر : 3746
  • 25 اسفند 1395 - 22:13
دستگاه شناسایی مواد مخدر ایکس ری هفته آینده در بندر کیش نصب می شود

مونسان با بیان اینکه عمده مواد مخدر از طریق دریا به جزیره کیش وارد می شود افزود: نصب و راه اندازی این دستگاه در کاهش ورود مواد مخدر به جزیره کمک بسزایی خواهد کرد.

به گزارش کیشوندنیوز ، علی اصغر مونسان عصر سه شنبه در حاشیه اخرین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش در سال ۹۵ در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا در مورد زمان نصب دستگاه ایکس ری خودرویی برای کنترل مواد مخدر در بندر کیش اظهار کرد : دستگاه، تامین شده و هفته آینده در بندر نصب خواهد شد که با این اقدام شناسایی مواد مخدر در خودروها با شدت بیشتری انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه عمده مواد مخدر از طریق دریا به جزیره کیش وارد می شود افزود : نصب و راه اندازی این دستگاه در کاهش ورود مواد مخدر به جزیره کمک بسزایی خواهد کرد.
مدیرعامل منطقه آزاد کیش در مورد موضوعات مطرح شده در این نشست گفت : در نشست امروز سه شنبه شورای هماهنگی با مواد مخدر ،مطالب خوبی مطرح شد و همه اعضاء به تحول در این شورا نسبت به دوره های قبل اذعان داشتند که این تحول حاصل زحمات و تلاشهای دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرکیش است .
وی گفت: شورای هماهنگی با مواد مخدرکیش با همراهی همه دستگاه ها موضوع مبارزه با مواد مخدر را با جدیت و حضور چشمگیر پیگیری می کند و گزارشهای ارائه شده حاکی از روند کاهشی در موضوع مواد مخدر دارد که امیدواریم به نقطه ای برسیم که هیچ موادی در جزیره وجود نداشته باشد چرا که کیش را جزیره ای پاک می دانیم .
مونسان با تاکید بر اینکه در سال آینده نیز این روند ادامه خواهد داشت گفت : گزارشهایی که از ستاد مبارزه با مواد مخدر کیش ارائه شده نشان از این دارد که جزیره کیش در همه بخش ها پیشگام بوده است .
رئیس هیات مدیره منطقه آزاد کیش افزود: این امر با همدلی و همیاری اعضای شورای هماهنگی با مواد مخدر کیش محقق شده است .
وی مواد مخدر را نابود کننده زندگی انسان ها عنوان کرد و به جوانان توصیه کرد که ماده مخدر برای تفریح نیست ، بلایی خانمان سوز است و سرنوشت بدی را برای انسانها رقم می زند .
مدیرعامل منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه در جزیره کیش ظرفیت ها و امکانات خوب تفریحی در دریا ، مجموعه های ورزشی و پارک ها وجود دارد افزود : افراد به ویژه جوانان نباید با وجود این ظرفیت ها به سمت مواد مخدر کشیده شوند.
مونسان تاکید کرد که موضوع پیشگیری از مواد مخدر توسط همه دستگاه ها بصورت جدی دنبال شود .
وی گفت : نیروی های انتظامی و امنیتی کیش در ایام نوروز نیز برنامه های خوبی برای کنترل و نظارت در جزیره دارند که امیدواریم بتوانیم نوروز خوبی را پشت سر بگذاریم .
اخرین نشست شورای هماهنگی با مواد مخدر کیش عصر امروز با حضور اعضای ستاد در محل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

منبع:ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3746

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.