• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

افتتاح پایگاه شبانه روزی دومنظوره بانک ملت در کیش با حضور رییس هیات مدیره

  • کد خبر : 3637
  • 18 اسفند 1395 - 20:31

نخستین پایگاه شبانه روزی دومنظوره بانک ملت در جزیره کیش با حضور محمد بیگدلی، رییس هیات مدیره این بانک به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری کیشوندنیوز و به نقل از روابط عمومی بانک ملت ،  در این مراسم که رحیم طاهری مدیر امور ناحیه یک، مجیدی مدیر شعب مناطق آزاد تجاری و صنعتی، دکتر شیرزاد مدیر سرمایه گذاری مناطق آزاد، جهانبخش جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کیش ، دکتر قلیان معاون عمرانی سازمان مناطق آزاد کیش، روسای حوزه و شعب کیش  و جمع کثیری از مشتریان ارزنده، غرفه داران وکسبه مراکز تجاری کیش نیز در آن حضور داشتند، پایگاه دو منظوره بانک ملت در پرترددترین و بهترین موقعیت جغرافیایی جزیره کیش، به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

این پایگاه شبانه روزی منحصر به فرد در خیابان اعتصامی فر و در مجاورت بازارهای مهمی چون مرکز تجاری، هایپر مارکت و بازار پردیس کیش قرار دارد و دارای مبلمان شهری و تجهیزات تهویه مطبوع،  دو دستگاه خود پرداز سالنی و یک دستگاه پایانه بانکی غیر نقد است و  به عنوان اولین ایستگاه مجهز و مسقف مینی بوس رانی و به  منظور محل تجمع ، استراحت و  انتظار مسافران درون شهری  نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

بر اساس این گزارش، پایگاه شبانه روزی دو منظوره بانک ملت در جزیره کیش تحت نظارت شعبه مرکزی بانک در این جزیره آماده ارائه انواع خدمات بانکی به مشتریان است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3637
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.