• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

ویزیت رایگان مردان در جزیره کیش بمناسبت هفته ملی سلامت

  • کد خبر : 3471
  • 09 اسفند 1395 - 12:10
ویزیت رایگان مردان در جزیره کیش بمناسبت هفته ملی سلامت

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش اعلام کرد: به مناسبت هفته ملی سلامت مردان در مرکز سلامت جامعه بوعلی تحت ویزیت رایگان قرار می گیرند.

به گزارش کیشوند نیوز، دکتر رضانیا بیان داشت: هدف از این نامگذاری ترغیب مردان به حفظ سلامت خود می باشد. وی با اشاره به شعار امسال ” ایا در مسابقه سلامت برنده اید ؟ گفت : بی شک مردان سالم پشتوانه خانواده سالم خواهند بود.

دکتر رضانیا تصریح کرد: مردان در جامعه ما بخش مهمی از نیروی کار را تشکیل می‌دهند و زمان زیادی از روز را در محیط کار می‌گذرانند از این رو استرس‌های شغلی تاثیر بسزایی در سلامت جسمی و روانی آنها دارد.

ریس مرکز توسعه سلامت کیش با بیان اینکه افراد به خصوص مردان باید از عوامل تهدید کننده در زمینه سلامت خود دوری کنند، افزود: در این زمینه باید برنامه‌های مناسب و مشخصی صورت پذیرد و با تبلیغات گسترده، گفتمان ارتقاء سلامت در افراد جامعه با تلاش حوزه‌های بین بخشی بیشتر شود.

وی عدم استعمال دخانیات، حفظ وزن متعادل، ورزش روزانه، تغذیه سالم و مناسب، کنترل فشار خون، کلسترول و دیابت و همچنین کاهش استرس را از جمله کلیدهای طلایی سلامت مردان عنوان کرد.

رضانیا گفت: ایجاد فرهنگ توجه به سلامتی قبل از بیماری‌ها، پیشگیری اولیه و تشخیص زود هنگام بیماری‌های خطرناک و بدون علامت در سطح جامعه مردان از جمله اهداف برگزاری این هفته است.

شایان ذکر است به مناسبت هفته سلامت مردان ایرانی روز چهارشنبه یازدهم اسفند ماه کلیه آقایان میتوانند ا زساعت ۹الی ۱۲بامراجعه به مرکز سلامت جامعه بوعلی به صورت رایگان ویزیت شوند

هفته سلامت مردان از اول تا ۷ اسفند هر سال برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3471
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.