• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت تجربه میهمان در جزیره کیش

  • کد خبر : 3470
  • 09 اسفند 1395 - 12:09
برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت تجربه میهمان در جزیره کیش

کارگاه مدیریت تجربه میهمان با حضور کارکنان و مسئولان هتلها و مراکز اقامتی کیش با حضور دو تن از اساتید این حوزه صبح امروز در مرکز همایشهای جزیره برگزار شد.

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کارگاه مدیریت تجربه میهمان با حضور کارکنان و مسئولان هتلها و مراکز اقامتی کیش با حضور دو تن از اساتید این حوزه صبح امروز در مرکز همایشهای جزیره برگزار شد.

در این کارگاه دو دوره آموزشی برگزار شد که در دوره نخست شرکت کنندگان در خصوص نحوه خوشامد گویی، ملاقات میهمان، شناخت قبلی میهمان، شناخت روحیات وفرهنگ میهمان، نقش وروند برجسته نمودن میهمان  درهتلداری مدرن، مشتری مداری در جایگاه توسعه فروش، تکنیک های هتلداری مدرن با رویکرد وفاداری میهمان و گذر از راهکارهای سنتی آموزش دیدند.

دوره دوم با محوریت آشنایی شرکت کنندگان با اهمیت شبکه های مجازی، بررسی این شبکه ها، انواع راههای ارتباطی، تکنیک بر قراری ارتباط مجازی، مدیریت هتل در شبکه های مجازی، رویکردهای فنی، مهندسی و نرم افزاری، گرد آوری و تحلیل نظرات مشتریان، بررسی محتوا و آمار و نحوه پاسخگویی به نظرات و پیشنهادات برگزار شد.

گفتنی است ارائه خدمات استاندارد در حوزه های گردشگری یکی از برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش در جهت کسب رضایتمندی گردشگران و در نتیجه ارتقاء خدمات گردشگری برای ورود به عرصه رقابت با رقبای جهانی است به همین منظور این دوره های آموزشی به صورت تخصصی در زمینه های مختلف برای فعالان این عرصه از سوی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش توسط موسسه علوم وفنون کیش برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3470
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.