• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برنامه ریزی پدیده کیش برای برگزاری نوروزی متفاوت

  • کد خبر : 3439
  • 08 اسفند 1395 - 5:59
برنامه ریزی پدیده کیش برای برگزاری نوروزی متفاوت

مدیر عامل شرکت پدیده شاندیز کیش از تعطیلات نوروزی سال ٩۶ به عنوان نوروزی متفاوت در پدیده کیش یاد کرد.

به گزارش کیشوند نیوز، دکتر امین متقی با اشاره به ظرفیت های بی شمار حوزه گردشگری پروزه پدیده در کیش، گفت: پدیده کیش در برنامه کاری خود نوروز متفاوت را در دستور کارقرار داده است.

وی بابیان اینکه در ایام نوروز مجموعه پدیده کیش درتلاش است مهمانان گرامی با خاطره خوش و فراموش نشدنی پدیده را ترک کنند، عنوان کرد: با توجه به تغییرات صورت گرفته در بخش رستوران ها و هایپر مارکت، مهمانان با آیتم های جذاب و منحصر به فردی مواجهه خواهند شد که لحظات خاطره انگیزی برایشان به ارمغان خواهد آورد.

وی افزود : نخستین برنامه، جشنواره خرید است که با همکاری جامعه بازاریان برگزار می شود، گردشگران می توانند در این جشنواره علاوه بر بهره مندی از برنامه های شاد و مفرح از جوایز آن برخوردار شوند.

متقی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی هایی برای ارتقای کیفی خدمات درپدیده کیش انجام شده، اظهار کرد: تلاش شده در راستای بهبود گردشگری خرید و رونق اقتصادی بازارها، کنترل کیفی و کمی خدمات رفاهی، برنامه‌های فاخر، جذاب، شاد و مفرح زیادی تدارک دیده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ایده پردازی و خلاقیت در اجرای برنامه های نوروزی و تلاش برای بهبود و ارتقاء سطح خدمات با حضور مدیران و کارشناسان ذیربط را مورد تاکید قرار داد.

وی ایجاد شور و نشاط اجتماعی را در اولویت محتوای این برنامه ها دانست و بیان کرد: هدف پدیده کیش در نوروز ۹۶ تداوم خدمات با کیفیت برای گردشگران است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با توکل به خدا و همت مدیران اجرایی پدیده بتوانند در ایام نوروز با رویکرد جدید خود میزبان لایقی برای کیش وندها و مسافران جزیره زیبای کیش باشند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3439
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.