• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

معاون رئیس جمهور از برنامه تلویزیونی همام کیش تقدیر کرد

  • کد خبر : 3414
  • 07 اسفند 1395 - 10:13
معاون رئیس جمهور از برنامه تلویزیونی همام کیش تقدیر کرد

در حاشیه پنجمین همایش سراسری هنرمندان کشور که در جزیره کیش برگزار شد، دکتر محمد باقر نوبخت در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از برنامه تلویزیونی همام کیش، گفت: این برنامه، در جهت توسعه و پیشرفت کشور و اعتلای آرمان هایمان در جهت اقدام و عمل به سیاست های اقتصاد مقاوتی است.

به گزارش کیشوندنیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه پنجمین همایش سراسری هنرمندان کشور که در جزیره کیش برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از برنامه تلویزیونی همام کیش، گفت: این برنامه، در جهت توسعه و پیشرفت کشور و اعتلای آرمان هایمان در جهت اقدام و عمل به سیاست های اقتصاد مقاوتی است.

وی افزود: در دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نیز از  ۱۲ برنامه، ۵۶ طرح و ۲۰۰ پروژه که با موضوع معرفی ٢۴ بند سیاستهای اقتصاد مقاومتی ساخته و یا تهیه شده اند و در حال حاضر نیز در حال اجرا هستند تقدیر شد.

شایان ذکر است، برنامه زنده تلویزیونی همام کیش به همت معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، با شعار همت ملی و اقتصاد مقاومتی، هر شب ساعت ۲۱ از شبکه ۵ سیما بر روی آنتن می رود و تا کنون با استقبال خوب مردم کشورمان مواجه شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3414
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.